پیام خداحافظی ‌بن‌عطیه از یوونتوسی‌ها

  • ورزشی
  • سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ ۹:۳۹
    کد خبر :477609
فوتبال جهان

مدافع مراکشی راه‌راه پوشان تورین از یوونتوس جدا و به الدحیل پیوست.

مهدی بن‌عطیه که به دنبال جدایی از تیم فوتبال یوونتوس بود، سرانجام موفق شد رضایت سران این باشگاه برای ترک تورین را دریافت کند. بر اساس بیانیه‌ای که باشگاه یوونتوس منتشر کرده، این مدافع مراکشی با قراردادی دو و نیم ساله به الدحیل قطر ملحق می‌شود. بن‌عطیه 31 ساله برای اولین بار در دوران حرفه‌ای خود، در خارج از اروپا بازی خواهد کرد. باشگاه یوونتوس از این انتقال 7 میلیون یورو نصیبش شد که قرار است تا تاریخ امتبر 2019 در دو قسط دریافت کند.

باشگاه یوونتوس برای بن‌عطیه در ادامه دوران حرفه‌ای‌اش آرزوی موفقیت کرد و این بازیکن نیز در پاسخ به این موضوع پیامی در حساب کاربری‌اش در شبکه اجتماعی «توئیتر» نوشت: «از تمامی شما تشکر می‌کنم. حضور در یوونتوس مایه مباهات من بود! امیدوارم بتوانم به مادرید – محل بازی دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا – بیایم و از شما حمایت کنم و این یوونتوس شایسته‌اش است».

به گزارش تسنیم ،بن‌عطیه در سال 2016 به طور قرضی از بایرن به یوونتوس پیوست و سال پس از آن قراردادی رسمی با راه‌راه پوشان تورین امضا کرد. او در این مدت دو قهرمانی در سری A و دو قهرمانی در جام حذفی ایتالیا با بیانکونری کسب کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید