آغاز مذاکرات مدیران اینتر با کونته

  • ورزشی
  • دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷ ۱۵:۵۶
    کد خبر :477470

باشگاه اینتر به دنبال به خدمت گرفتن آنتونیو کونته است.

سایت ایتالیایی «کالچو مرکاتو وب» گزارش داد سران باشگاه اینتر در حال مذاکره با آنتونیو کونته به منظور سپردن هدایت نراتزوی به وی از تابستان پیش‌رو هستند. این البته اولین باری نیست که حضور سرمربی پیشین تیم‌های یوونتوس و چلسی را روی نیمکت سرمربیگری اینتر نسبت می‌دهند.

اینتر این فصل نتوانست از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند و در رقابت‌های سری A نیز نسبتاً ناامیدکننده ظاهر شده و با تیم‌های یوونتوس صدرنشین و ناپولی دوم جدولی به ترتیب 19 و 8 امتیاز اختلاف دارد، از این‌رو انتظار می‌رود در پایان فصل باشگاه اینتر مسیر خود را از لوچانو اسپالتی جدا کند.

طبق گزارش «کالچو مرکاتو وب»، جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی باشگاه اینتر و استیون ژنگ، رئیس باشگاه اینتر مذاکرات اولیه را با کونته آغاز کرده‌اند. این سرمربی ایتالیایی در ماه جولای 2018 از سمت سرمربیگری چلسی اخراج شد، اما باشگاه چلسی با وجود اخراج وی موظف است دستمزد وی را تا پایان قراردادش که پایان این فصل است، بپردازد. به این ترتیب کونته در تابستان پیش‌رو می‌تواند هدایت تیمی دیگر را به عهده بگیرد.

اگر کونته سرمربی اینتر شود، او دوباره با ماروتا همکار خواهد شد، کسی که در سال 2011 او را به عنوان سرمربی یوونتوس انتخاب کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید