برگزاری دومین سمینار بزرگ رهبری حرفه ای کسب و کار

    کد خبر :477418

مدرسه عالی کسب و کار ماهان اعلام کرد: به دنبال استقبال گسترده مدیران عالی،صاحبان کسب و کار و کارآفرینان صنایع مختلف کشور از اولین سمینار”آشنایی با دوره رهبری حرفه ای کسب و کار” در مورخ 26 دی ماه و با توجه به درخواست مکرر مبنی بر برگزاری مجدد سمینار یاد شده ؛این مرکز در نظر دارد دومین سمینار با موضوع آشنایی با رهبری حرفه ای کسب و کار را برگزار نماید .
این سمینار ویژه صاحبان کسب و کار،کار آفرینان و مدیران عالی رتبه در اصناف مختلف می باشد .لازم به ذکر است در این همایش مفاهیم کاملا تخصصی در حوزه “رهبری حرفه ای “برای این عزیزان با جزییات کامل توسط اساتید برجسته این مرکز با ظرفیت محدود برای شرکت کنندگان، تشریح می گردد.
این سمینار روز چهارشنبه مورخ ۱۰ بهمن از ساعت ۱۸ در محل مدرسه عالی کسب و کار ماهان واقع در دفترمرکزی به آدرس تهران سهرودی شمالی خیابان زینالی شرقی پلاک 51 ،ساختمان ماهان برگزار می گردد.
گفتنی است در دوره قبل تعدادی بسیاری از مدیران عالی رتبه به دبیرخانه این سمینار رزومه کاری ارسال کرده بودند که پس از بررسی های نهایی و انجام مصاحبه حرفه ای،تعدادی از آنان برای شرکت در دوره پذیرفته شده اند.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو سمینار می توانند با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۴۰۱۳۱۳ با کارشناسان و مشاورین تخصصی ماهان تماس گرفته و یا به آدرس اینترنتی به نشانی www.mahanbs.com مراجعه فرمایند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید