افزایش قاچاق مکمل های ورزشی

    کد خبر :477338
مکمل های ورزشی

رئیس سازمان غذا و دارو، گفت: عرضه مستقیم مکمل های ورزشی به باشگاه ها و بحث فروش آنلاین آنها نیازمند بررسی دقیق تر است.

مهدی پیرصالحی، در بازدید از یکی از شرکت های دارویی، از واگذاری امور غیر حاکمیتی سازمان به تشکل های بخش خصوصی در آینده خبر داد.

وی با ابراز نگرانی از وضعیت بازار قاچاق مکمل های ورزشی و گسترش روز افزون مصرف این مکمل ها، گفت: باید در کنار جلوگیری از ورود کالای قاچاق و تقلبی به بازار، تدابیر ویژه ای برای تولید این دسته از مکمل ها اندیشیده شود. همچنین موضوع عرضه مستقیم مکمل ورزشی به باشگاه ها و بحث فروش آنلاین نیازمند بررسی دقیق تر است.

پیرصالحی تصریح کرد: در حوزه تولید دارو، ورود شرکت های نوپا به تولید داروهایی که تولید کننده داخلی کمتری دارند با هدف کمک به صنعت داروسازی کشور حائز اهمیت است.

در ادامه، محمد عبدزاده مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو، با ابراز نگرانی از تعطیلی برخی از شرکت های پخش دارویی، گفت: با توجه به هزینه های بالای پخش دارو و مکمل، این حوزه باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. البته در آینده شاهد بهبود وضعیت تولید دارو در کشور خواهیم بود.

مهناز خانوی مدیرکل فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو نیز، گفت: سال آتی، سالی پرفروش برای تولید کنندگان داخلی پیش بینی می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید