سارقان خودروهای سند نمره در پایتخت به دام افتادند

  • حوادث
  • دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷ ۱۱:۱۱
    کد خبر :477099
سارقان خودروهای سند نمره

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری اعضا باند ۶ نفره سارقان خودروهای سند نمره خبر داد و گفت: در این رابطه تا کنون ۲۱ خودرو مسروقه کشف شده است.

سرهنگ شمس الدین میرزکی اظهارکرد: با وقوع چند فقره سرقت مشابه در شهر تهران و کشف نشدن خودروهای مسروقه، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت و مأموران موفق شدند پنج تن از سارقان حرفه‌ای را در این زمینه دستگیر کنند و تحت بازجویی اولیه قرار دهند.

وی افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی ۲۱ دستگاه خودرو مسروقه سند نمره کشف و مشخص شد که نفر ششم اعضا باند که متهم اصلی خودروهای مسروقه سند نمره است در شهرستان کوهدشت ساکن و دارای یک گاراژ اوراقی در آن شهرستان است.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه مأموران با اخذ نیابت قضائی به شهرستان کوهدشت اعزام شدند و گاراژ وی را تحت مراقبت قرار دادند، گفت: در این تحقیقات مشخص شد که متهم بندرت به گاراژ اوراقی مراجعه می‌کند.

به گزارش ایسنا وی با اشاره به شناسایی مخفیگاه متهم در کوهدشت اظهارکرد: مدتی مخفیگاه دوم سارق ششم نیز تحت نظر گرفته شد تا اینکه مأموران موفق شدند متهم را در حال خروج با یک دستگاه خودرو سواری دستگیر کنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، میرزکی با بیان اینکه در تحقیقات انجام شده مشخص شد خودرو وی نیز سند نمره و مسروقه است، تصریح کرد: متهم اصلی پرونده به تهران منتقل شد و به همراه سایر متهمان در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید