اندو: ایران تیم بسیار قوی است و فردا بازی سختی داریم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ ۱۷:۱۰
    کد خبر :476875
تیم ملی ژاپن

بازیکن تیم ملی فوتبال ژاپن گفت: ایران تیم بسیار قوی است و بازی خیلی سختی مقابل ایران خواهیم داشت.

واتارو اندو بازیکن تیم ملی ژاپن که به جای کاپیتان این تیم در نشست خبری پیش از بازی با ایران شرکت کرده بود گفت: خیلی بازی سختی مقابل ایران داریم ولی در همه بازی ها با تلاش زیاد برنده شدیم. اگر بخواهم درباره بازی فردا حرف بزنم باید بگویم که با تمام وجودمان تلاش می‌کنیم.

بازیکن تیم ملی ژاپن در مورد دیدار با ایران تاکید کرد: می‌دانیم ایران تیم بسیار قوی است اما ما می‌خواهیم بازی خودمان را انجام بدهیم، بازیکنان ما همیشه با مسئولیت پذیی کامل بازی می‌کنند و در این بازی هم سعی می‌کنند بهترین نمایش را داشته باشند و سعی کردند خودشان را با شرایط سخت منطبق کنند.

وی در خصوص اینکه برنامه شما برای خط حمله قدرتمند ایران چیست گفت: ما اول باید توپ را بگیریم و برنامه ریزی کنیم که چه کار کنیم اما ایران زیاد توپ نگه نمی‌دارد و آنها پاس‌های بلند می‌دهند. به همین علت باید برنامه ریزی کنیم که مقابل این تاکتیک حریف برنامه خوبی داشته باشیم.

مدافع تیم ملی ژاپن در خصوص تفاوت‌های این تیم با تیم جام جهانی روسیه گفت: بعد از جام جهانی خودم به اروپا رفتم که اتفاق خوبی برایم بود. این باعث تمرکز بیشتر من شده و البته تعهد بیشتر من به تیم ملی کشورم. من باید این پیشرفتم را ادامه بدهم که بتوانم بازیکن کلیدی باشم چون فقط در مورد خودم می‌توانم حرف بزنم. امیدوار هستیم این شرایط ادامه داشته باشد تا به بازیکن کلیدی برای تیم ملی ژاپن تبدیل شوم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید