نقش نیمار در انتقال دی‌یونگ به بارسلونا

  • ورزشی
  • یکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ ۱۵:۴۰
    کد خبر :476783
بارسلونا

ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در انتخاب شدن آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا توسط هافبک آژاکس نقش داشته است.

نیمار مهاجم برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در انتقال فرنکی دی‌یونگ، هافبک هلندی تیم فوتبال آژاکس به بارسلونا تأثیرگذار بوده است.

پدیده خط میانی تیم فوتبال آژاکس برای انتخاب تیم بعدی‌اش سه گزینه داشت که شامل بارسلونا، منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن می‌شد. گفته می‌شود که او در ابتدا به هم‌تیمی‌هایش اعلام کرده f,n که PSG را انتخاب کرده اما هفته گذشته مشخص شد که این بازیکن ملی‌پوش بارسلونا را به عنوان تیم فصل آینده‌اش انتخاب کرد.

طبق گزارش نشریه آس دی‌یونگ برای انتخاب مقصد بعدی‌اش تردید داشته اما نیمار در برطرف شدن تردید او تأثیرگذار بوده است. در واقع نیمار بدون آنکه خودش بداند در حق بارسلونا لطف بزرگی کرده و سبب شد که یکی از استعداد‌های آینده‌دار فوتبال اروپا به تیم سابق او ملحق شود. او با انگیزه فراوانی که برای بازگشت به بارسلونا نشان داده و پیام‌هایی که در پیام‌رسان «واتساپ» برای مدیران این باشگاه و هم‌تیمی‌های سابقش (برای فراهم آوردن شرایط بازگشت او) ارسال کرده، دی‌یونگ را به شیوه‌ای غیرمستقیم از انتخاب پاری‌سن‌ژرمن منصرف و مجاب کرده که با بارسلونا قرارداد ببندد.

ظاهراً برخی از اعضای باشگاه بارسلونا با پی بردن به مردد بودن دی‌یونگ برای انتخاب قهرمان فصل گذشته لالیگا و پاری‌سن‌ژرمن، پیام‌هایی که نیمار برای آنها ارسال کرده (پیام‌هایی حاوی نارضایتی وی از سطح کیفی لیگ فرانسه، رویکرد خشن رقبای PSG‌ نسبت به بازیکنان این تیم و آب و هوای پاریس) را به دی‌یونگ نشان داده‌اند و به این شیوه او را مجاب کرده‌اند که بارسلونا را به PSG‌ ترجیح دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید