لیگ جهانی کاراته وان پاریس، آسیابری برنز گرفت، علیپور از رسیدن به مدال بازماند

  • ورزشی
  • یکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ ۱۴:۳۴
    کد خبر :476714
کاراته

مدال برنز اولین مرحله لیگ کاراته وان ۲۰۱۹ در پاریس به علی اصغر آسیابری در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم رسید.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، علی اصغر آسیابری نماینده وزن 75- کیلوگرم کشورمان در دیدار رده بندی مقابل ساکایاما ژاپنی 3 بر صفر به برتری رسید و صاحب مدال برنز شد.

او ابتدا 4 بر یک ویکتور سنژیک از اوکراین را از پیش روبرداشته بود، در دومین دیدار 3 بر صفر عبدالله ممدوح عبدالعزیز از مصر را شکست داد، در بازی سوم مقابل لوئیجی بوسا ایتالیایی قرار گرفت و 7 بر 2 موفق شد نایب قهرمان جهان را شکست دهد و به دور بعد گام بگذارد. وی در ادامه 3 بر 2 ریوتا ناکامورا از ژاپن را شکست داد و به نیمه نهایی رفت. آسیابری در نیمه نهایی مقابل رافائل آقایف آذربایجانی دارنده 5 طلا، یک نقره و 2 برنز جهان قرار گرفت و 2 بر یک نتیجه را به این حریف واگذار کرد و به دیدار رده بندی رفت.

در دیدار رده بندی وزن منهای 61 کیلوگرم بانوان، رزیتا علیپور مقابل مروه کوبان ترکیه ای قرار گرفت و در حالی که با نتیجه یک بر صفر از حریف پیش بود هانسوکو شد و از رسیدن به مدال بازماند.

او تا پیش از رسیدن به دیدار رده بندی ابتدا 2 بر یک الکساندرا هاگ از سوئد را برد. دور دوم یک بر صفر مغلوب کرد. در سومین مبارزه مقابل الکساندرا گرانده از پرو پس از تساوی یک بر یک در وقت قانونی مبارزه با استفاده از قانون سنشو برنده تاتامی شد. سپس مقابل دیانا شوستاک از اوکراین با نتیجه 4 بر یک به برتری رسید. این ملی‌پوش در نیمه نهایی یک بر صفر مقابل جیانا لطفی از مصر دارنده 2 طلا و یک برنز جهان شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید