رضایت گتوسو با وجود تساوی خانگی بدون گل میلان مقابل ناپولی

  • ورزشی
  • یکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ ۹:۳۳
    کد خبر :476420
فوتبال جهان

سرمربی میلان با وجود توقف تیمش در خانه مقابل شاگردان کارلو آنچلوتی، از نتیجه بازی ابراز خرسندی کرد.

جنارو گتوسو در نشست خبری پس از تساوی بدون گل شب گذشته میلان مقابل ناپولی در سن‌سیرو به خبرنگاران گفت: ما مقابل یک تیم فوق‌العاده بازی می‌کردیم و عملکردمان در نیمه اول هم بازی خوبی داشتیم، اگرچه به نظر می‌رسید که ما در یک سوم دفاعی حریف محو بودیم. ناپولی تیمی است که است که همیشه شما را گوش به زنگ نگه می‌دارد و امشب تمام مهاجمانش را در اختیار داشت. در نیمه دوم میان بازیکنان ما فاصله افتاد و خستگی روی عملکردمان تأثیر منفی گذاشت اما من باز هم از این یک امتیازی که گرفتیم راضی‌ام.

گتوسو افزود: اگر اشتباهات کمتری مرتکب می‌شدیم، موقعیت‌های گلزنی بیشتری می‌داشتیم. ما اغلب اوقات در یک سوم دفاعی حریف راه‌مان را گم می‌کنیم و توپ آخر را هدر می‌دهیم که این واقعاً تأسف‌آور است. ما در تمرینات‌مان توجه خاصی روی این مسئله داشته‌ایم.

کریستوف پیاتک، مهاجم لهستانی جدید میلان که به تازگی از جنوا به این تیم پیوسته است، اولین بازی‌اش را به عنوان بازیکن تعویضی با ورود به زمین در دقیقه 70 انجام داد و جانشین کوترونه شد. این در حالی بود که خیلی‌ها تصور می‌کردند گتوسو در این بازی از زوج هجومی کوترونه – پیاتک استفاده خواهد کرد. او در پاسخ به این سؤال که آیا در آینده ممکن است از این زوج به صورت همزمان استفاده کند، اظهار داشت: بله اما الان نه. من دوست ندارم که به خاطر استفاده از یک خط میانی 4 نفره، تیمم تحت فشار قرار بگیرد چون در این صورت بیش از اندازه تحت سلطه حریف خواهیم بود. فعلاً آنها کنار هم بازی نمی‌کنند چون ما باید به تیم‌مان تعادل بدهیم. زمانی که از دو مهاجم استفاده می‌کردیم، تیم‌مان بیش از اندازه توازنش را از دست داده بود و به همین دلیل من فعلاً دوباره نمی‌خواهم این کار را انجام دهم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید