دستگیری چهار کلاهبردار با ۳۰۰ شاکی

  • حوادث
  • شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ ۱۴:۰۵
    کد خبر :475993
کلاهبردار

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی از دستگیری ۲ مرد و ۲ زن کلاهبردار که تحت پوشش شرکت خرید و تولید رنگ صنعتی، از ۳۰۰ مال باخته به بهانه اعزام نیروی کار به قطر، کلاهبرداری کرده بودند،‌ خبر داد.

سرهنگ خیراله دولتخواه در این باره اظهار کرد: پرونده‌ای با موضوع کلاهبرداری به پایگاه پنجم پلیس آگاهی ارجاع شد و شاکی پس از مراجعه به پلیس اظهار کرد که از طریق سایت شیپور با شرکتی آشنا شدم که برای اعزام نیروی کار به قطر ثبت نام می‌کرد، پس از اطلاع از محل شرکت به آدرس اعلام شده مراجعه و پس از تکمیل فرم، مبلغ ۲۰۵ هزار تومان پرداخت کردم، در ادامه قرار شد که برای اعزام به کشور قطر با من تماس بگیرند، بعد از مدتی که شرکت تماسی با من نگرفت، چندین بار با شرکت تماس گرفتم اما کسی پاسخگو نبود.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت، با بیان اینکه پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و تحقیقات پلیسی انجام شد تصریح کرد: علاوه بر این پرونده، پرونده‌های مشابه دیگری به همین شیوه به این پایگاه ارجاع شد، بنابراین تیمی از مأموران پایگاه پنجم به طور ویژه شناسایی و دستگیری کلاهبردار و یا کلاهبرداران را در دستور کار قرار دادند.

وی گفت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که زمینه فعالیت شرکت مذکور خرید و تولید رنگ صنعتی است و مدیرعامل شرکت با همکاری همدستش و دو تن از اعضا خانواده‌اش به بهانه اعزام نیروی کار به کشور قطر مبالغ مختلفی را از مال باختگان دریافت کرده که نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

به گزارش ایسنابر اساس اعلام پلیس آگاهی پایتخت سرهنگ دولت خواه با اشاره به اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که مدیر عامل شرکت وجوه دریافتی را به حساب همسر و مادر همسرش واریز کرده است، ادامه داد: با هماهنگی مقام قضائی تیمی از مأموران برای دستگیری متهمان اعزام و موفق شدند در چند عملیات مجزا و هماهنگ هر چهار متهم را دستگیر کنند. تا کنون نیز ۳۰۰ تن از مال باختگان شناسایی شده‌اند، و هرچهار متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید