مائوریتزیو ساری: صعود به فینال جام اتحادیه، روحیه و انگیزه را به چلسی برمی‌گرداند

  • ورزشی
  • جمعه ۵ بهمن ۱۳۹۷ ۱۱:۴۱
    کد خبر :475296
مائوریتزیو ساری

سرمربی تیم فوتبال چلسی از ارتقای وضعیت روحی و روانی تیمش بعد از غلبه بر تاتنهام و صعود به فینال جام اتحادیه سخن گفت.

مائوریتزیو ساری، سرمربی چلسی پس از پیروزی تیمش مقابل تاتنهام در ضربات پنالتی دومین بازی نیمه نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس که این تیم را حریف منچسترسیتی کرد، گفت که این اتفاق روحیه و اعتماد به نفس مردانش را برای سایر تورنمنت‌های فصل جاری ارتقا خواهد داد.

سرمربی ایتالیایی چلسی گفت: در سه یا 4 بازی گذشته، ما مشکلاتی داشتیم. یکی از آنها نبود انگیزه و دیگری لذت نبردن بازیکنان‌مان از بازی‌شان در زمین مسابقه بود. به همین دلیل من فکر می‌کنم که با عملکردی که امشب ارائه کردیم و نتیجه‌ای که گرفتیم، روحیه و انگیزه دوباره به تیم‌مان برمی‌گردد. پس این اتفاقی مهمی است.

ساری ادامه داد: بازیکنان من امشب واکنش خوبی داشتند اما ما به مشوقی جدید برای تلاشی دوباره نیاز داشتیم. بازیکنان ما امشب با هم متحد بودند و انگیزه‌ خود را نشان دادند. وجود اراده در بازی‌ها آنها مشخص بود.

پس از این بازی ادن ازار هافبک بلژیکی چلسی، پاسخ اظهارات اخیر مائوریسیو ساری را هم داد. ساری اخیراً گفته بود که ازار با همه توانایی‌ها فنی و استعدادی که دارد برای تیم یک رهبر مناسب نیست.

ازار گفت: برایم مهم نیست. من فقط فوتبالم را بازی می‌کنم. چیزی که سرمربی گفته برایم مهم نیست. تمرکز من روی بازی‌ام است و می‌خواهم برای این تیم تمام تلاشم را انجام دهم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید