تصویر اکسپریا XZ4 با بدنه‌ای کشیده‌تر فاش شد

    کد خبر :475090

تصاویرفاش‌شده‌ی جدید و واقعی سونی اکسپریا XZ4 نشان می‌دهد باید منتظر گوشی هوشمندی با طولی بلندتر از گوشی‌های قبلی سونی باشیم.

تاکنون اخبار فاش‌شده‌ی مختلفی در مورد سونی اکسپریا XZ4 منتشر شده که معرفی دستگاهی با نمایشگر با طول بلندتر را تأیید می‌کند. محافظ صفحه‌نمایش سونی اکسپریا XZ4 نیز، پیش‌تر طول فوق‌العاده‌ی آن را تأیید کرده بود.

به‌نظر می‌رسد به‌جای نسبت نمایشگر ۱۸ به ۹ یا نسبت نمایشگر ۱۹.۵ به ۹، باید منتظر رونمایی گوشی هوشمندی با نسبت نمایشگر ۲۱ به ۹ باشیم.

تصاویر فاش‌شده‌ی واقعی جدیدی ازاکسپریا ایکس زد ۴ منتشر شده است که شایعه‌های قبلی را در مورد نسبت نمایشگر پرچم‌دار بعدی سونی تأیید می‌کند. البته تصاویر فاش‌شده کیفیت و وضوح بالایی ندارند و اطلاعات دقیق‌تری در مورد مشخصات این گوشی هوشمند در اختیار قرار نمی‌دهند. به‌نظر می‌رسد اگر کاربر بخواهد دستگاه را به یک دست نگه دارد، ظاهرا طراحی جدید کمک زیادی به وی نخواهد کرد، ولی می‌تواند به‌راحتی اعلانیه‌های بالای نمایشگر را با انگشت خود به سمت پایین کشیده و آن‌ها را مشاهده کند.

از نظر رابط کاربری، به‌نظر می‌رسد باید منتظر پوسته‌ی بازطراحی‌شده‌ی اندروید با امضاء سونی باشیم و نسخه‌ی سیستم‌عامل اندروید ۹ پای نیز پشتیبانی ژست‌‌های حرکتی جدید را تأیید می‌کند. البته، احتمال دارد کاربران بتوانند نوار ابزار کلاسیک را با ۳ دکمه‌ی مورد نظر خودشان مورد استفاده قرار بدهند.

نوار شفافی نیز در سمت دیگری از دستگاه نشان داده شده است که خبر از منوی کشویی میان‌بر Side Sense می‌دهد. این ویژگی در زمان معرفی سونی اکسپریا XZ3 معرفی شد و به کاربران اجازه می‌دهد تا با ضربه‌زدن به لبه‌ی دستگاه بتوانند ازطریق منوی میان‌بر به اپلیکیشن‌ها و عملکردهای مختلفی دسترسی داشته باشند.

اگر تصاویر فاش‌شده، واقعا اطلاعات درستی را در اختیار ما قرار بدهند، آیا باید منتظر معرفی گوشی هوشمندی بدون اسپیکر استریو در پنل جلویی باشیم؟ اگر این موضوع صحت داشته باشد، آیا ممکن است سونی همانند اپل، سامسونگ و اچ‌تی‌سی از اسپیکر کومبو با ووفر لبه پایینی و توییتر در لبه‌ی بالایی با اسپیکر مکالمه ادغام‌شده استفاده کند؟ انتظار می‌رود سونی پرچم‌دار بعدی خود را در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ به‌طور رسمی رونمایی کند. سونی دعوتنامه مراسم رونمایی از اکسپریا ایکس زد 4 را به تاریخ ۶ اسفند ماه ارسال کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید