راهکارهای عملیاتی پدر علم بازاریابی نوین ایران

    کد خبر :473510

به گزارش روابط عمومی مرکز سمینارهای کسب و کار ماهان،دکتر احمد روستا،پدر بازاریابی نوین ایران به عنوان یکی از برترین اساتید سخنران، راهکارهای عملیاتی خود را در اجلاس جامع مدیران عامل،ارشد و صاحبان کسب و کار بیان خواهند کرد.

به گزارش بازتاب، در این راستا دکتر روستا در خصوص اجلاس اعلام کرد: یکی از مهم ترین دغدغه های همه شرکت ها  و انسان ها در آینده توجه  و جذب مخاطبان مرتبط با کار خود است و اجلاس جامع مدیران عامل،  ارشد و  صاحبان کسب و کار در صدد است تا راه کار های نوینی را در همین زمینه به علاقمندان این زمینه ارائه نماید.”

دکتر روستا افزود : “یکی از عناوین سخنرانی در این اجلاس بازاریابی معکوس است . بازاریابی معکوس تلفیقی است از بازاریابی کششی، انگیزشی  و گزینشی .این نحوه بازاریابی کمک خواهد کرد تا خریداران در جستجوی شرکت ها و برند ها باشند و بتوانند با اختیار و آزادی آن چه را که می خواهند انتخاب نمایند.

موضوعاتی که در این سخنرانی ارائه خواهد شد، قبل از هر چیز ارکان بازاریابی معکوس  و در ادامه آن انواع جذابیت های رقابتی که به هفت نوع تقسیم می شوند خواهد بود. اشاره به این موضوع که  این شرکت ها  و مدیر ها چگونه می توانند از این جذابیت ها برای بازاریابی معکوس استفاده کنند نیز از جمله موضوعات پیرامون بازاریابی معکوس خواهد بود.”

ایشان بیان کرد : “تمامی افرادی که برای آینده خود ارزش و اهمیت قائل هستند ، حضور در این اجلاس را جدی خواهند گرفت  و مطمئن باشند با توجه به عنوانی که این اجلاس در راستای نوآوری و بازآرایی دارد ، قطعا با رویکرد ها، راهبرد ها و راهکارهای جدیدی آشنا خواهند شد  که تاثیر آن را به وضوح در حوزه کسب و کار  و مدیریت خود خواهند دید.”

 

اجلاس جامع مدیران عامل ، ارشد  و صاحبان کسب و کار در تاریخ 9 اسفند ماه سال جاری در سالن اجلاس سران به میزبانی موسسه ماهان برگزار خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید