«موشه یعلون»: نتانیاهو به دنبال تحقق اهداف انتخاباتی است

    کد خبر :473412

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی نخست وزیر این رژیم را به تلاش برای تحقق اهداف انتخاباتی از طریق اعلام رسمی حمله به سوریه، متهم کرد.

به گزارش بازتاب به نقل از العالم، «موشه یعلون» وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی که خود زمانی عضو کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم بود تاکید کرد که نتانیاهو تلاش دارد تا از طریق اعلام رسمی حمله به سوریه اهداف انتخاباتی خود را محقق کند.

یعلون که روز دوشنبه با رادیو ارتش رژیم صهیونیستی صحبت می‌کرد، گفت: «متأسفانه همه‌چیز به بقای سیاسی نتانیاهو مربوط است. اعلام [نقش تل‌آویو در حملات] چه چیزی عاید ما می‌کند؟ آیا کسی می‌تواند به من بگوید این کار جز در خصوص مسائل سیاسی، چه سودی برای ما دارد؟».

به گفته این مقام سابق رژیم صهیونیستی، پس از آنکه نتانیاهو دو هفته پیش رسما مسئولیت یکی از این حملات را بر عهده گرفت، اکنون ارتش این رژیم چاره‌ای ندارد جز اینکه مسئولیت بقیه حملات را نیز بر عهده بگیرد.

بامداد دوشنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی تلاش کردند مناطق مختلفی در حومه دمشق را هدف قرار دهند، اما با واکنش سامانه‌های پدافندی ارتش سوریه روبرو شدند. ارتش رژیم صهیونیستی ساعاتی بعد رسما مسئولیت این حملات را بر عهده گرفت.

این در حالی است که تا پیش از این رژیم صهیونیستی در قبال حملاتی که در سوریه انجام می‌داد، سیاست «ابهام» را در پیش می‌گرفت و رسانه‌های این رژیم هم صرفا به نقل از رسانه‌های سوری خبر مربوط به این حملات را منتشر می‌کردند اما نتانیاهو اخیرا این سیاست را تغییر داده و علنا اعلام می‌کند که عامل حملات، جنگنده‌های این رژیم بوده‌اند.

این تغییر رویه در حالی انجام می‌شود که وی باید بهار سال آینده در انتخابات پارلمانی برای حفظ جایگاهش با رقبای متعددی مبارزه کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید