دست و پا زدن آمریکا برای ایجاد اجماع جهانی علیه محور مقاومت و ایران

  • سیاسی
  • سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ ۸:۲۵
    کد خبر :473337

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه گفت: آمریکایی‌ها به دلیل شکست‌های پی در پی سیاست‌های‌شان به خصوص در منطقه غرب آسیا، در حال دست و پا زدن برای ایجاد اجماع جهانی علیه محور مقاومت و جمهوری اسلامی ایران هستند.

دست و پا زدن آمریکا برای ایجاد اجماع جهانی علیه محور مقاومت و ایرانسردار «اسماعیل کوثری» در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اجلاس ضدایرانی پیش‌رو در لهستان که با محوریت آمریکا قرار است برگزار شود، اظهار کرد: آمریکایی‌ها به دلیل شکست‌های پی در پی سیاست‌های‌شان به خصوص در منطقه غرب آسیا، در حال دست و پا زدن برای ایجاد اجماع جهانی علیه محور مقاومت و جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با بیان اینکه بسیاری از کشورهای مهم و تاثیرگذار در اجلاس «ورشو» شرکت نخواهند کرد و این عدم شرکت را صراحتا اعلام کردند، افزود: عدم شرکت کشورهای طراز اول دنیا در اجلاس لهستان، یک شکست سیاسی سنگین برای آمریکاست.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه با بیان اینکه کشورها امروز مطلع شدند که دیگر حرف آمریکا نمی‌تواند آنها را به انجام کاری مجبور کند، گفت: یقینا اجلاس لهستان نمی‌تواند در سیاست‌های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کوچکترین خدشه‌ای وارد کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید