انتقاد نوبخت از صداوسیما/ چرا به تعیین مالیات پزشکان می‌پردازید؟

  • سیاسی
  • دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷ ۱۴:۱۴
    کد خبر :473064

عضو کمیسیون بهداشت مجلس از بحث علنی صداوسیما در مورد مالیات پزشکان انتقاد کرد و گفت: اعتماد مردم را به جامعه پزشکی مخدوش کرده‌اید.

به گزارش مهر، در پایان جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی، علی نوبخت نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون بهداشت در تذکری به وزیر اقتصاد و رئیس سازمان صدا و سیما گفت: موضوع مالیات پزشکان امروز نقل هر مجلسی شده و صدا و سیما این بحث را به مرعا و منظر مردم گذاشته است و اعتماد مردم را به جامعه مقدس پزشکی مخدوش کرده است.

وی با تأکید بر لزوم پرداخت مالیات از سوی صنوف مختلف اظهار داشت: از ۶ ماه گذشته، تیمی از سوی سازمان امور مالیاتی و سازمان نظام پزشکی در حال بررسی موضوع مالیات پزشکان هستند. جلوی بی اعتمادی مردم به جامعه پزشکی را بگیرید.

نوبخت تأکید کرد: علیرغم اینکه قیمت همه چیز چندین برابر افزایش یافته است، جامعه نجیب پزشکی قیمت ویزیت را تغییر نداده است.

در ادامه محمد حسین قربانی عضو دیگر کمیسیون بهداشت و نماینده مردم آستانه اشرفیه در تذکری گفت: کمیسیون تلفیق چه کاره است که می خواهد مالیات برای پزشکان را تعیین کند؟ سازمان امور مالیاتی باید در این خصوص تصمیم گیری کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید