تمجید روحانی از آذری جهرمی: کم داشتیم وزیر در این سن، مسئولیت برعهده گیرد و موفق باشد

  • سیاسی
  • دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷ ۱۴:۰۱
    کد خبر :473036

حسن روحانی، رئیس جمهور امروز در دیدار وزیر، معاونین و مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سخنانی به تمجید از عملکرد محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات پرداخت.

به گزارش انتخاب، روحانی با اشاره به استفاده از نیروهای خلاق گفت: برای هر پست و مسئولیتی اگر جوان آوردیم ضرر نکردیم. نمونه اش هم همین وزارتخانه شماست. ما یک وزیر جوان را که شاید کمتر در تاریخ کشورمان – نمی‌دانم قبلا داشتیم وزیر جوان؟ – به هر حال کم داشتیم. کم وزیری که در این سن بیاید مسئولیت را بر عهده بگیرد و به خوبی هم اداره کند؛ و شما‌ها هم راضی باشید و شما‌ها هم همه با او کار کنید با اینکه بعضی از شما تجربه بالاتری دارید، ولی با او کار می‌کنید و مدیریتش را پذیرفتید و قبول کردید.

او ادامه داد: این معنایش این نیست که اگر ما یک مسئولیت بالاتری داریم، سواد بالاتری داریم، نه، به دلیلی مدیریت بهخ ما واگذار شده. خیلی‌ها زیر دست ما کار می‌کنند که از ما باسوادترند، از ما مطلع ترند، از ما متقی ترند، از ما انقلابی ترند. این دلیل نیست و شما همه دارید می‌بینید که یک نیروی جوان دارد به خوبی با انرژی، با ایمان، با ایثار، با ایستادگی کار می‌کند.

روحانی تاکید کرد: البته ما از روز اول که با آقای جهرمی صحبت کردیم شرط یک ما این بود که در این وزارتخانه باید اشتغال دربیاید. البته سه، چهار تا بوده، اما شرط اول ما این بوده باید اشتغال درست شود و ایشان هم به ما قول داد و گفت: حداقل سالانه ۱۰۰ هزار شغل درست می‌کنم. یعنی الان باید ۱۵۰ هزار شغل در این یک سال و نیمه درست کرده باشد. البته ایشان بایدزمینه‌ها را آماده کند برای اشتغال؛ زیرساخت‌ها و مجوز‌ها برای اشتغال. ما اگر زمینه‌ها را آماده کنیم جوان‌ها خودشان می‌آیند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید