تولید فولاد چین به کمترین رقم ۱۰ ماه گذشته رسید،کاهش 60 درصدی سود تولید فولاد خام

    کد خبر :472891

متوسط تولید روازنه فولاد در چین در ماه دسامبر به کمترین میزان از ماه مارس ۲۰۱۸ رسید. یکی از دلایل آن کاهش حاشیه سود این محصول بوده است.

نرخ متوسط تولید روزانه فولاد چین در ماه دسامبر به کمترین میزان در ۱۰ ماه گذشته رسید.‌

بر اساس ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کاهش حاشیه سود تولید فولاد خام از جمله مهم‌ترین دلایل افت تولید این محصول در چین بوده است. در ماه دسامبر در مجموع ۷۶.۱۲ میلیون تن فولاد در چین تولید شد که نسبت به ۷۷.۶۲ میلیون تن ماه نوامبر، ۱.۵ میلیون تن کاهش داشته است.

به گزارش فارس ،بر اساس اطلاعات دفتر آمار ملی چین که امروز منتشر شد، علی‌رغم کاهش تولید فولاد نسبت به ۱۰ ماه گذشته اما نسبت به مدت مشابه سال گذشته تولید فولاد چین در دسامبر ۲۰۱۸، ۸.۲ درصد افزایش یافته است.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌چین به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده فولاد جهان در سال ۲۰۱۸، ۹۲۸.۲۶ میلیون تن فولاد خام تولید کرد که نسبت به سال ۲۰۱۷، ۶.۶ درصد افزایش داشته است.

تقاضای فولاد در جهان در سه ماه نخست سال ۲۰۱۷ قوی بود، اما پس از اعمال تعرفه بر واردات فولاد و آلومینیوم توسط دولت آمریکا، این فلز با مازاد عرضه در جهان روبرو شد و حاشیه سود تولید آن ۶۰ درصد کاهش یافت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید