مدیرعامل سابق نیسان با پابند الکترونیکی زندان آزاد می‌شود؟

    کد خبر :472808

مدیرعامل برکنارشده نیسان که دو ماه است در ژاپن در زندان به سر می‌برد، پیشنهاد داده در ازای آزادی محدود پابند الکترونیکی زندانیان را به پای خود ببندد و از طرفی چندین مأمور نیز از وی مراقبت کنند.

کارلوس گوسن، مدیرعامل برکنارشده نیسان ژاپن که از ماه نوامبر سال گذشته توسط مقامات قضایی ژاپن بازداشت شده است، قرار است، امروز در دادگاه ژاپن حاضر شد و از دادگاه بخواهد در ازای پوشیدن پابند الکترونیکی به وی آزادی محدود دهد. این اقدام شرایط را برای ملاقات‌های بیشتر وی با وکیل و دفاع از خود در برابر هیأت مدیره رنو فراهم کرده و وی قول داده است که حتی از توکیو نیز خارج نشود.

گوسن در روز ۱۹ نوامبر سال ۲۰۱۸ و به اتهام تخلفات جدی مالی و همچنین کم‌اظهاری مالیاتی در ژاپن دستگیر شد. پس از دستگیری وی هیأت مدیره خودروسازی نیسان، وی را از مدیرعاملی این شرکت برکنار کرد.

روز گذشته روزنامه نیکی ژاپن اعلام کرد که یک هیأت فرانسوی خواستار ادغام کامل دو شرکت خودروسازی رنو و نیسان تحت یک هلدینگ جدید شده است.

به گزارش فارس ،گوسن یکی از افرادی بود که همواره به دنبال گسترش و تعمیق روابط دو شرکت رنو و نیسان بود.

مدیرعامل نیسان امروز در واکنش به درخواست هیأت فرانسوی گفت: ما در شرایطی نیستیم که بتوانیم در این زمینه گفت‌وگو کنیم.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

وی گفت: از آنجا که این مسئله را من به طور مستقیم نشنیده‌ام، نمی‌توانم در مورد آن اظهار نظر کنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید