پوچتینو: مصدومیت آلی بعد از هری کین در غیاب سون؟ جای نگرانی نیست!

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷ ۹:۳۵
    کد خبر :472655

سرمربی تاتنهام با وجود احتمال از دست دادن یکی دیگر از مهره‌های کلیدی‌اش می‌گوید نگران وضعیت تیمش نیست.

تیم فوتبال تاتنهام شب گذشته (یکشنبه) اگرچه موفق شد با گل دقایق تلف شده هری وینکس، میزبانش فولام را در هفته بیست‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس شکست دهد اما این برد را به بهای از مصدومیت یکی دیگر از مهره‌های کلیدی‌اش، دلی آلی کسب کرد.

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام که پیش از این مهاجم نوک تیمش هری کین را به دلیل مصدومیت برای دو ماه از دست داده است، تأیید کرد که ممکن است در هفته‌های پیش رو دلی آلی را هم از دست بدهد. او اعلام کرد که تصویربرداری‌های صورت گرفته از پای این هافبک انگلیس آسیب دیدگی رباط قوزک وی را تأیید کرده‌اند. مصدومیت کین و آلی در شرایطی است که سون هئونگ مین، یکی دیگر از مهره‌های اصلی تاتنهام هم این روزها درگیر کمک به تیم ملی کره جنوبی در جام ملت‌های آسیا است. با این شرایط، تاتنهام در اواسط هفته جاری برای بازی برگشت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه باید به مصاف چلسی برود.

به گزارش تسنیم ،پوچتینو به خبرنگاران گفت: باید در چند روز آینده وضعیت دلی آلی را بررسی کنیم. به نظر من که وضعیتش جالب نیست. در زمین بازی همه ما می‌دانیم که وقتی بازیکنی دستش را روی همسترینگش می‌گذارد یعنی شرایط جالبی نداریم. با این حال این باعث نگرانی نیست. این وضعیت به معنای ایجاد فرصت بازی برای بازیکنان دیگر است. همانطور که در مورد مصدومیت هری کین به شما گفتم، الان هم درباره مصدومیت دلی می‌گویم که امیدواریم مسئله او جدی نباشد و مهمترین چیز این است که باور داشته باشیم می‌توانیم به کارمان ادامه دهیم. حالا باید آماده رفتن به خانه چلسی شویم و سعی کنیم که آن بازی را ببریم تا به فینال برسیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید