امدادرسانی به بیش از ۶۵۰۰ تن از برف و کولاک و سیل

    کد خبر :470704

رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به بیش از ۶۵۰۰ تن طی برف و کولاک و سیل و آبگرفتگی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.
مرتضی سلیمی، درباره انجام عملیات امداد و نجات در پی برف و کولاک ۴۸ ساعت گذشته در ۱۹ استان گفت: استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، قزوین، کردستان، کرمانشاه، لرستان، مازندران، مرکزی و همدان تحت تاثیر برف و کولاک بوده اند که در پی آن امدادگران خدمات لازم را در ۸۶ محور کوهستانی به ۶۳۹۰تن ارائه کردند.

وی با اشاره به اینکه ۶۹۳ دستگاه خودرو از برف رهاسازی شدند، افزود: این خدمات با تلاش ۳۹۵ نیروی امداد و نجات در قالب ۱۱۳تیم عملیاتی ارائه شد، همچنین برای ۲۴۰ تن اسکان اضطراری فراهم شد و پنج مصدوم نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش ایسنا رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر درباره انجام عملیات امدادرسانی به متاثران از سیل و آبگرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته، نیز اظهار کرد: در این مدت هفت استان اصفهان، البرز، خوزستان، قزوین، گلستان، لرستان ومازندران متاثر از سیل و آبگرفتگی بودند که ۲۶ تیم عملیاتی هلال احمر متشکل از ۱۰۴ امدادگر و نجاتگر به ۳۴۷ تن از هموطنان متاثر از سیل امدادرسانی کردند. همچنین تخلیه آب از ۴۰ واحد مسکونی نیز انجام شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید