گفتگوی تلفنی ذوالفقاری و محترم اینچه قائم مقام وزیر کشور ترکیه

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ ۱۵:۳۷
    کد خبر :464882

در تماس تلفنی روز گذشته معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با محترم اینچه دو طرف بر استمرار همکاری ها در تامین امنیت مرزها تاکید کردند.

در تماس تلفنی روز گذشته ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با محترم اینچه قائم مقام وزیر کشور ترکیه، دو طرف بر استمرار این همکاری ها در برخورد با گروه های تروریستی و همچنین تامین امنیت مرزها تاکید کردند.

محترم اینچه در این تماس تلفنی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات کنترلی نیروهای مرزی جمهوری اسلامی ایران در مقابله با فعالیت گروه های تروریستی و عوامل قاچاق انسان، خواستار همکاری بیشتر نیروهای مرزی دو کشور در انجام عملیات همزمان علیه گروه های تروریستی شد.

ذوالفقاری نیز ضمن تاکید بر همکاری های دو جانبه در زمینه برقراری امنیت در مرزهای دو کشور بر انجام همکاری ها و هماهنگی مدیران ذی ربط ایران و ترکیه در جهت مبادله اطلاعات و اقدامات عملیاتی تاکید و پیشنهاد کرد در اسرع وقت فرمانده مرزبانی کشورمان با فرمانده ژاندارمری ترکیه در نقطه صفر مرزی ملاقات کند که این پیشنهاد مورد موافقت قائم مقام وزیر کشور ترکیه قرار گرفت.

به گزارش مهر، در مذاکره تلفنی ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با محترم اینچه قائم مقام وزیر کشور ترکیه همچنین آخرین اخبار و رویدادهای مرزی و امنیتی دو کشور مورد بررسی قرار گرفت و در ادامه بر استمرار همکاری های دو کشور در چارچوب کارگروه مشترک امنیتی و در اجرای موافقتنامه امنیتی تاکید شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید