رابطه عاطفی با همکار چه مضراتی دارد؟

    کد خبر :462100

ما بیشترین ساعات روزمان را در محیط کار می گذرانیم، طبیعی ست اگر عشق زندگی مان نیز در این محیط در کنار ما باشد، ساعت زودتر برایمان خواهد گذشت و هیجان بیشتری خواهیم داشت اما رابطه با همکار مضراتی هم دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره کرده ایم. اگر شما هم به فکر برقراری رابطه با یکی از همکاران تان هستید، قبل از هر اقدامی به موارد زیر بیاندیشید.

تمام توجهات به سمت شما کشیده می شود

از زمانی که رابطه شما با همکارتان فاش شود، تمام توجه شان به سمت شما جلب خواهد شد. به عنوان مثال زمانی که شما با او در حال صحبت هستید، همکاران تان به شما خیره می شوند تا از صحبت هایتان سر درآورند. در واقع تمام رفتارهای شما زیر ذره بین است و از آن پس دیگر لحظه ای آرام و تنها نخواهید بود.

هر روز او را می بینید

حتما جمله «دوری و دوستی» را شنیده اید. همه ما گاهی به زمان هایی برای تنهایی نیاز داریم. اگر شما چند روز از عشق تان دور باشید، بیشتر دلتان تنگ می شود و برای دیدن دوباره او لحظه شماری می کنید، اما اگر هر روز به مدت 10 ساعت او را ببینید، این حس در شما از بین می رود و دیگر هیجانی برای دیدن او نخواهید داشت. در واقع رابطه عاطفی با همکار شانس دلتنگی را از شما می گیرد.

غیب های زیادی پشت سرتان خواهید شنید

به محض این که خبر رابطه عاشقانه شما با همکارتان پخش شود، غیبت ها نیز آغاز می شود و حتی ممکن است به گوش شما برسد و جز ناراحتی، برایتان دردسرساز هم شود. بنابراین اگر در محیط کار آرامش می خواهید، بهتر است که دور ارتباط با همکار را خط بکشید یا به گونه ای برخورد کنید که جای هیچ غیبتی باقی نماند.

حواس تان پرت می شود

مطمئنا اگر عشق زندگی تان در محیط کاری شما باشد، شما به جای تمرکز روی کارتان، حواس تان مدام به سمت او پرت می شود و ممکن است حتی کیفیت کارتان را پایین بیاورد. شرایط زمانی سخت تر می شود که شما با او دعوا کرده باشید و مجبور شوید که او را مدام ببینید. بنابراین اگر در این شرایط هستید، مراقب باشید که این موضوع آسیبی به کارتان وارد نکند.

صحبت های شما حول محور کار می چرخد

اگر شما و عشق تان همکار باشید، به احتمال زیاد تمام صحبت هایتان حول محور کار خواهد چرخید. این که در محیط کار چه اتفاقی افتاد؟ برای آینده چه باید بکنید؟ چه حرف هایی پشت سرتان شنیده اید و غیر… و به ندرت به این موضوع پی می برید که هیچ وجه اشتراکی به جز مسایل کاری با هم نخواهید داشت.

تعادل زندگی تان از بین می رود

ما زمانی در زندگی موفق خواهیم بود که میان جنبه های مختلف زندگی مان، از کاری گرفته تا مسایل عاطفی، تعادل برقرار کنیم. اما زمانی که شما با همکارتان وارد رابطه عاطفی می شوید، این امر غیر ممکن می شود. در واقع زندگی خصوصی شما درگیر مسایل کاری تان است و جدا کردن این دو مورد بسیار سخت می شود.

حسادت تان برانگیخته می شود

ما در محیط کار مجبوریم که با افراد زیادی، اعم از جنس مخالف، در ارتباط باشیم. حتی اگر رفتار اشتباهی مرتکب نشویم، باز هم ممکن است که حسادت طرف مقابل را قلقلک دهیم. زمانی که حسادت برانگیخته شود نیز با هیچ منطقی نمی توان آن را حل کرد. بنابراین اگر می خواهید با همکارتان وارد رابطه شوید، خودتان را برای چنین بحث هایی آماده کنید.

هیچوقت تنها نمی شوید

در هر رابطه ای دعوا و بحث پیش می آید و این امری کاملا طبیعی ست. در این شرایط ما دوست داریم که تنها باشیم و کمی فکر کنیم اما اگر طرف مقابل همکارتان باشد، این امر غیر ممکن است. در واقع شما در طول شبانه روز راه فراری از او ندارید. علاوه بر آن، احتمال این که همکاران تان به دعوای شما پی ببرند نیز زیاد است و همین موضوع می تواند بر اختلاف شما دامن بزند.

ممکن است کارتان را از دست بدهید

زمانی که رابطه با همکارتان را آغاز می کنید، به فکر همه جای آن باید باشید. اگر رابطه شما به خوبی پیش نرود، چه خواهد شد؟ آیا باز هم می توانید او را هر روز ببینید و به روی خودتان نیاورید؟ آیا در این شرایط می توانید او را فراموش کنید؟ با این وجود حتی ممکن است که شما کارتان را هم از دست دهید. بنابراین قبل از برداشتن هر قدمی، به تمام جنبه های آن بیاندیشید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید