تولید ماسک شخصی سازی شده صورت با چاپگر سه بعدی

    کد خبر :460546

این روزها دنیای محصولات آرایشی و بهداشتی هم از فناوری های پیشرفته تاثیر می پذیرد و تولید ماسک های آبرسان صورت هم با استفاده از چاپگر سه بعدی ممکن شده است.

یک شرکت تجاری به نام Neutrogena تولید این نوع ماسک ها را با استفاده از چاپگر سه بعدی ممکن کرده است. مهم ترین مزیت تولید ماسک های MaskiD با چاپگر سه بعدی امکان شخصی سازی ابعاد آنها و نیز سازگار کردن این ماسک ها با نیازهای هر کاربر است.

برای تولید ماسک های یادشده کاربران باید از چهره خود یک سلفی بگیرند. در ادامه یک اپلیکیشن ویژه به نام اسکین اسکنر از همین عکس سلفی، برای تهیه نقشه دیجیتال سه بعدی صورت فرد استفاده می کند. سپس این نقشه اطلاعات دقیق صورت و ابعاد آن و به خصوص شرایط بینی را برای شرکت سازنده ارسال می کند.

سپس شرکت سازنده از چاپگر سه بعدی برای تهیه ماسک ویژه فرد استفاده می کند. این ماسک که از هیدروژل تولید می شود دارای سلول هایی از جنس لوبیای وحشی و جلبک دریایی قرمز است. همچنین مایعات دیگری بر مبنای اطلاعات دریافتی از پوست صورت هر فرد برای جوان سازی آن به این سلول ها تزریق می شود.

به گزارش مهر ،از جمله این مواد می توان به اسید هیالورونیک برای کمک به جذب رطوبت، ویتامین بی ۳ برای بهبود رنگ پوست، گل مینا برای کاهش قرمزی رنگ پوست، تثبیت کننده گلوکزامین برای جلوگیری از پوسته پوسته شدن پوست و غیره اشاره کرد. خرید این ماسک ها طی هفته های آینده در آمریکا امکان پذیر می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید