اژه ای:

یک فتنه جدید در پیش است / تجربه ثابت کرده که بعد از هر تخریبی علیه سپاه، یک اقدام خطرناک اتفاق افتاده است

    کد خبر :45975

معاون اول قوه‌قضایئه گفت: امروز که آمریکا به یک نحوی کُری می‌خواند و افراد و نهادهای انقلابی مثل سپاه، بسیج و دستگاه قضایی از لسان برخی مسئولین تحقیر می‌شوند و وقتی به تجربه گذشته نگاه می‌کنم، به گمانم یک فتنه جدید در پیش است.

حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران به مناسبت هفته قوه قضائیه اظهار کرد: به عنوان فردی که از اول انقلاب تا امروز در دستگاه قضایی و دستگاه اجرایی بودم، تجربه ثابت کرده که بعد از هر تخریبی علیه سپاه و برخی عناصر انقلابی، یک اقدام خطرناک اتفاق افتاده است.

معاون اول دستگاه قضا افزود: در اوایل انقلاب می‌بینیم که یک بنی صدری پیدا می شود که خودخواه است و مغرور به رأی اکثریت مردمی است که نمی‌داند به رئیس جمهور رای دادند تا نماینده مردم و نظام باشد و مشکلات را حل کند.

محسنی اژه‌ای گفت: یک بنی‌صدر خودخواه و مغرور پیدا می‌شود و مردم را تخریب می‌کند و می‌گوید اینها چماق به دست هستند و عناصر و نهادها را تخطئه می‌کند. بجای تمرکز بر جنگ وارد حاشیه‌ها می‌شود. در همین دانشگاه تهران چه‌ها که نکردند. همه جریان‌های ضد انقلاب زیر چتر بنی صدر که تا دیروز با هم اختلاف داشتند، جمع می‌شوند و بنی صدر هم مغرور به رأی که مردم، مردم و نهادها را تخریب و تحقیر می‌کند و احساس می‌کند که مثل اینکه خطری در پیش است.

این مقام عالی قضایی افزود: برخی از این تخریب‌ها از زبان یک شخصی مثل رییس جمهور وقت و تریبون‌های رسمی مسائل بیان می‌شود و بعد می‌بینیم که اتفاقات سال 60 بوجود می‌آید و ترورها راه می‌افتد و هزاران انسان را به خاک و خون می‌کشند و وضعیت همین طور ادامه دارد تا اینکه به خاطر آن جنایت‌ها، وحدت مردم بیشتر شد. چند صباحی مجدداً با یک ترفند جدید تخریب‌ها را شروع کردند و قضایای دهه 70 اتفاق افتاد. بعد از آن مردم دوباره متوجه شدند سپس دشمن با ترفند جدید آمد و اتفاقات سال 88 ایجاد شد.

محسنی اژه‌ای گفت: امروز که تخریب علیه سپاه، بسیج، افراد موثر و دستگاه قضایی شدت گرفته و به تجربه گذشته که نگاه می‌کنم فکر می‌کنم فتنه جدید و اقدام جدید در پیش است. امروز که آمریکا به یک نحو کری می‌خواند و نهادهای انقلابی، سپاه، دستگاه قضایی و عناصر انقلاب از لسان برخی مسئولین تحقیر می‌شوند، به گمانم یک توطئه جدید در پیش است.

منبع:تسنیم

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید