۱۷ روز اسارت در چاه مخوف

  • حوادث
  • پنجشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ ۱۱:۲۸
    کد خبر :459204

دو مرد افغان که با ربودن یک راننده مسافربر، او را ۱۷ روز در یک چاه مخوف زندانی کرده بودند صبح دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند.

رسیدگی به این پرونده از سوم خرداد پارسال به‌دنبال ربوده شدن راننده جوان شروع شد. افراد ناشناسی با خانواده وی تماس گرفته و درخواست ۳۰۰ میلیون تومان پول کرده بودند اما پس از ۱۷ روز با تلاش پلیس متهمان که برای گرفتن پول به محل قرار آمده بودند شناسایی و دستگیر شدند. راننده جوان نیز که درون چاهی عمیق محبوس شده بود با کمک یک چوپان که صدای ناله‌هایش را شنیده بود نجات یافت و در حالی که بشدت زخمی بود به بیمارستان انتقال یافت.

پس از بازجویی و اعتراف دو متهم، رسیدگی به این پرونده صبح دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری به ریاست قاضی توکلی و با حضور قاضی محمدی مستشار دادگاه انجام شد. در ابتدای جلسه، نماینده دادستان متن کیفرخواست را خواند. آنگاه شاکی پرونده که مرد جوانی به‌ نام یوسف بود در جایگاه ایستاد و با طرح شکایت در شرح ماجرا به دادرسان گفت: خرداد پارسال بود که با خودروی پدرزنم در اطراف تهران مسافرکشی می‌کردم. روز حادثه دو مرد افغان به‌عنوان مسافر سوار خودرو شدند و از من خواستند که دربستی آنها را به ورامین ببرم اما وقتی به ورامین رسیدیم با تهدید چاقو مرا به محل خلوتی در کوره آجرپزی در پاکدشت بردند و با بستن دست و پایم مرا به داخل چاهی عمیق انداختند. هر دو سه روز یک بار هم کمی آب و یک کلوچه برایم می‌انداختند. روزها و شب‌های سختی را گذراندم که به این خاطر بدنم بشدت زخم شد. وقتی پرونده در دادسرا بود این دو متهم به من بیست میلیون دادند تا رضایت دهم من هم رضایت دادم.
به گزارش ایسنا، سپس دو متهم درحالی که اتهام آدم ربایی را قبول نداشتند به قضات گفتند: ما را اشتباهی دستگیر کرده‌اند ما اصلاً درجریان آدم ربایی قرار نداشتیم.
پس از پایان اظهارات دو متهم قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید