سامانه جامع الکترونیکی سازمان اموال و املاک کوثر رونمایی شد

  • آرشیو
  • یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۵:۱۴

سامانه جامع املاک فدک (فناوری داده‌های کوثر) با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سازمان اموال و املاک کوثر رونمایی شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی روزیکشنبه درمراسم رونمایی از سامانه جامع املاک فدک درسازمان اموال و املاک کوثر افزود: از زمان آغازمسئولیت دربنیاد شهید و امورایثارگران همواره موضوع تشکیل بانک اطلاعاتی جامع املاک سازمان اموال و املاک کوثر از موضوعات مهم و مورد تاکید بوده است.
وی با تقدیر از راه‌ اندازی این سامانه اظهارکرد: این کار، اقدام پرارزشی است و نقش موثری در شفافیت فعالیت ‌ها و حفظ اموال و املاک بنیادشهید دارد و باید همواره به‌روزرسانی و نقاط ضعف آن برطرف شود.
معاون رئیس جمهوری همچنین با اشاره به وجود برخی پرونده‌های حقوقی درباره املاک با اشخاص حقیقی و حقوقی، بر حفظ حقوق بنیادشهید و رفع بلاتکلیفی این موارد تاکید کرد و افزود: خوشبختانه با تشکیل کمیته حل اختلاف دراین سازمان، روند حل این مشکلات سرعت یافته است و در این فرآیند رعایت عدالت و حفاظت از اموال بنیادشهید و در عین ‌حال عدم تضییع حق طرف مقابل ضرورت دارد.
مدیرعامل سازمان اموال و املاک کوثر نیز دراین مراسم گفت: از اواسط سال 1394، چهارموضوع تدوین سند راهبردی سازمان، تدوین ساختارسازمانی، تنظیم آئین ‌نامه ‌های مالی و مالیاتی و راه‌اندازی سامانه جامع املاک کوثر در دستور کار مجموعه بوده است که خوشبختانه تمام این موارد تاکنون پیگیری شده است و امروز این سامانه آماده بهره‌برداری است.
مهدی شادالویی ادامه داد: راه‌اندازی این سامانه نتیجه بیش از هزار و400 نفرساعت آموزش و 3هزارنفرساعت کار مستمر بوده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید