ارائه گزارش فعالیت های هلال احمر به رئیس مجلس

    کد خبر :456880

رئیس جمعیت هلال احمر، در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی، گزارشی از فعالیت های هلال احمر در حوزه های مختلف را ارائه داد.

رئیس جمعیت هلال احمر در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه گزارش عملکرد جمعیت در حوزه های مختلف خواستار حمایت های قوه مقننه در کنار دولت برای حل چالش های فراروی این نهاد بزرگ مردمی و امدادی برای خدمت شایسته تر به مردم و آسیب دیدگان از حوادث شد.

علی اصغر پیوندی در دیدار با علی لاریجانی، گزارش کوتاهی از فعالیت های جدید این جمعیت در حوزه های مختلف امدادی، اجتماعی و حمایتی در طول ۶ ماه گذشته ارائه داد.

رئیس مجلس نیز در این دیدار با تاکید بر نقش ماموریت های مهم جمعیت هلال احمر در مدیریت و پیشگیری از حوادث و سوانح اظهار امیدواری کرد با تعامل بیشتر بین نمایندگان و جمعیت هلال احمر بتوان گام های موثرتری برای حل چالش های پیش روی برداشت.

در روز گذشته نیز پیرو تعاملات فیمابین مجلس شورای اسلامی و مدیران جمعیت هلال احمر با حضور رئیس جمعیت، دبیرکل، خزانه دار و جمعی از مدیران مربوطه در کمیسیون های بهداشت، بودجه و امنیت ملی مسائل و مشکلات موجود مطرح و با همفکری های انجام شده تصمیماتی برای حمایت بیشتر مجلس شورای اسلامی و رفع برخی از موانع از جمله پیداکردن راهکارهایی برای حل مشکل به کارگیری امدادگران با سابقه گرفته شد.

به گزارش مهر، در این دیدارها رئیس کمیسیون بهداشت و درمان و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، از طرح‌های نمایندگان برای حمایت بیشتر از فعالیت های جمعیت هلال احمر خبر دادند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید