پخش موسیقی‌های خاطره انگیز در شبکه ۴

    کد خبر :456850

هنوز هم وقتی صحبت از فیلم، سریال، انیمیشن و موسیقی به میان می آید، خاطران شیرین برنامه های تلویزیونی دهه های گذشته به خصوص دهه ۶۰ در ذهن تداعی می شود. از این رو شبکه ها و برنامه های تلویزیونی به بهانه های مختلف سری به آثار تلویزیونی در دهه ۶۰ می زنند.

شبکه چهار نیز که به نسبت شبکه های دیگر مخاطبان خاص و ویژه تری دارد، شب گذشته در برنامه «شب موسیقیایی» به موسیقی کودک و آهنگ‌های نوستالژیک دهه ۶۰ و دلایل موفقیت و ماندگاری آنها در پرداخت. در این برنامه که بهرام دهقانیار یکی از آهنگسازان بنام تلویزیونی حضور داشت، درباره موسیقی هایی که برای برنامه های مختلف کودک و نوجوان می ساخت سخن گفت.

از جمله خونه مادربزرگه، مدرسه موش‌ها و آقای حکایتی و برنامه هایی از این دست که دهقانیار ساخت موسیقی آنها را برعهده داشت. متاسفانه آثاری از این دست به خصوص در زمینه کارهای کودک و نوجوان دیگر ساخته نمی شوند که سال های بعد نیز برای کودکان و نوجوانان امروز ماندگار و خاطره ساز شود. گرچه بارها در برنامه ها و شبکه های مختلف این مسائل مورد بررسی قرار گرفته اند، اما هنوز هم همه چیز در حد حرف باقی مانده و راه حل مشخصی برای ماندگاری آثار نمایشی و موسیقی های کودک و نوجوان ارائه نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید