کیوان امرایی: رفتنم به لیگ دسته اول تصمیم درستی نبود

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ ۱۵:۰۶
    کد خبر :456791

کیوان امرایی، بازیکن جدید تیم فوتبال پارس جنوبی جم اعتقاد دارد که حضورش در لیگ دسته اول در ابتدای فصل جاری تصمیم درستی نبوده است.

کیوان امرایی با ابراز خرسندی از پیوستن به پارس جنوبی جم گفت: آقای تارتار در دو فصل اخیر دنبال جذب من بود، ولی متأسفانه قسمت نشد که با ایشان کار کنم. خدا را شکر که حالا این شرایط فراهم شد تا زیر نظر آقای تارتار بازی کنم و امیدوارم جواب اعتماد ایشان را بدهم.

وی که در ابتدای فصل پیراهن اکسین البرز را بر تن کرد، در مورد بازی در لیگ دسته اول نیز تاکید کرد: رفتن من به لیگ دسته اول تصمیم درستی نبود، چون شرایط بازی‌های این رقابت‌ها با بازی‌های لیگ برتر خیلی فرق دارد. بازی‌های لیگ دسته اول خیلی دیده نمی‌شود و کیفیت زمین‌ها اصلاً خوب نیست.

بازیکن جدید تیم فوتبال پارس جنوبی جم همچنین یادآور شد: من چند سال در لیگ برتر بودم و نباید به لیگ دسته اول می‌رفتم. در لیگ برتر عملکرد بازیکنان بهتر دیده می‌شود و آنها با نمایش خوب می‌توانند موقعیت خوبی برای خودشان ایجاد کنند.

به گزارش تسنیم ،امرایی در پایان اظهار داشت: باید از مدیرعامل باشگاه اکسین کمال تشکر را داشته باشم. من هیچ وقت در این تیم با مشکل مواجه نشدم و برای اکسین آرزوی موفقیت دارم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید