اقدام قانونی باشگاه استقلال جنوب علیه امید جهانبخش

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ ۱۴:۴۰
    کد خبر :456740

امید جهانبخش، بازیکن تیم فوتبال استقلال جنوب در تمرینات این تیم حضور ندارد و این در حالی است که خبرهایی در مورد توافق این بازیکن با باشگاه سایپا شنیده می‌شود.

امید جهانبخش، بازیکن پیشین تیم‌های صنعت نفت آبادان و گسترش فولاد تبریز هفته گذشته با باشگاه استقلال جنوب به توافق رسید و حتی قراردادش را هم امضا کرد. این بازیکن بعد از دو روز حضور در تمرینات استقلال جنوب، دیگر در مراحل آماده‌سازی این تیم حاضر نشد و حتی با شاگردان کاظمی به اردوی ترکیه هم نرفت.

به گزارش تسنیم ،حالا خبرهایی در مورد توافق جهانبخش با باشگاه سایپا مطرح شده و ظاهراً این بازیکن در آستانه عقد قرارداد با نارنجی‌پوشان تهرانی است. رضا درویش، مدیرعامل باشگاه سایپا هم در مورد عقد قرارداد با جهانبخش به خبرنگار تسنیم گفت: این موضوع به بخش حقوقی و ورزشی باشگاه ما مربوط می‌شود و تا الان به بنده خبری در مورد جذب این بازیکن نداده‌اند.

نکته حائز اهمیت این است که اگر چنین اتفاقی (عقد قرارداد سایپا با جهانبخش) رخ دهد، باشگاه سایپا و جهانبخش در خطر محرومیت قرار خواهند گرفت و حتی ممکن است پنجره نقل‌وانتقالاتی سایپا هم بسته شود. این در حالی است که فریبرز محمودزاده، مسئول نقل‌وانتقالات سازمان لیگ امروز اعلام کرد که وقتی بین باشگاه و بازیکن یا باشگاه با یک مربی قراردادی عقد و امضا می‌شود از لحاظ حقوقی این قرارداد ملزم به اجراست، حتی اگر قرارداد در سازمان لیگ ثبت نشده باشد.

با این شرایط به نظر می‌رسد که سایپا و جهانبخش در نهایت به بن‌بست خواهند رسید و جهانبخش دو راه در پیش نخواهد داشت، یا اینکه به تمرینات استقلال جنوب برگردد یا اینکه رضایت این باشگاه را برای جدایی جلب کند. البته شنیده می‌شود که فرهاد کاظمی و مسئولان باشگاه استقلال خوزستان تحت هیچ شرایطی حاضر به جدایی این بازیکن نیستند. یکی از مسئولان استقلال جنوب هم از اقدام قانونی این باشگاه در مورد ماجراهای اخیر خبر داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید