بازگشایی بزرگترین پیست اسکی خاورمیانه در غیاب مسئولان وزارت ورزش

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ ۱۳:۴۷
    کد خبر :456647

مراسم بازگشایی پیست بین‌المللی دیزین امروز با حضور تعدادی از مسئولان برگزار شد.

مراسم افتتاحیه و بازگشایی پیست بین‌المللی دیزین به عنوان بزرگترین پیست اسکی خاورمیانه ظهر امروز در محل این پیست برگزار شد.

در این مراسم موسوی رئیس هیئت مدیرعامل صندوق قهرمانان و پیشکسوتان، عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی، افشار مدیرعامل پیست دیزین، امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز و تعدادی از مسئولان محلی حضور داشتند.

این مراسم در حالی برگزار که گفته شده بود مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در دیزین حاضر خواهد شد، اما نه وزیر و نه هیچ مسئول دیگری از این نهاد حضور نداشتند. همچنین باید به غیبت حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی هم اشاره کرد که قرار بود در این مراسم حضور داشته باشد.

افشار مدیرعامل و بهره‌بردار پیست دیزین در این مراسم گفت: ما به دنبال آن هستیم که مردم جذب این مکان شوند، نه اینکه فقط یکبار به اینجا بیایند.

عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی هم عنوان کرد: وزیر ورزش اهتمام زیادی در استاندارد سازی این مجموع داشت. دیگر مسئولان هم تلاش زیادی برای راه اندازی دیزین کردند. این پیست ویترین پیست‌های ایران است و امیدواریم ظرفیت استفاده از آن به بالاترین سطح برسد.

به گزارش تسنیم ،در بخشی از این مراسم تعدادی از ورزشکاران برای نخستین بار اقدام به انجام «راگبی در برف» کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید