افشای جزییاتی از کتاب جدید دن براون از زبان ناشرش

    کد خبر :45663

ناشر دن براون نویسنده پرفروش آمریکایی آشکار کرد که این نویسنده در کتاب جدیدش به چه موضوعی خواهد پرداخت.

به گزارش بازتاب به نقل از لس‌آنجلس تایمز، کتاب جدید دن براون که با عنوان «منشاء» منتشر می‌شود به عنوان پنجمین کتاب از آثار این نویسنده با محوریت شخصیت رابرت لنگدان به بازار می‌آید.

«دابلدی» ناشر براون با انتشار روی جلد این کتاب که قرار است ۳ اکتبر به بازار بیاید، اعلام کرد این رمان برای اولین بار در چهار شهر از اسپانیا به وقوع می‌پیوندد.

این اعلام همراه با انتشار ویدیویی در یوتیوب همراه بود که به توییتر و فیس‌بوک دن براون لینک داشت. در این فیلم اسامی شهرهای مادرید، سویل، بارسلونا و بیلبائو اعلام می‌شود و پیامی در انتهای آن اعلام می‌کند: از کجا می‌آییم؟ به کجا می‌رویم؟

بیلبائو شهری است که موزه گوگنهایم در آن واقع شده که به نظر می‌رسد نقش مهمی در این رمان ایفا می‌کند و شخصیت اصلی براون یعنی لنگدان استاد نشانه‌شناسی دانشگاه هاروارد که در رمان‌های پیش یعنی در «کد داوینچی» ‌در موزه لوور و در «دوزخ» در موزه پلازو وچیو با موضوع اصلی روبه رو شده بود، احتمالا حالا باید در این موزه موضوع جدید را دنبال کند.

این ناشر اطلاعاتی درباره موضوع اصلی کتاب ارایه کرده اما جزییاتی از پلات اصلی کتاب را مطرح نکرده است. ناشر به اعلام این اکتفا کرده که براون با حفظ سبک شخصی خودش از کدها، سمبل‌ها، علوم، تاریخ، هنر و معماری بهره می‌گیرد تا یادآوری کند که هنر مدرن است و علوم نیز اهمیت دارند و از تکنولوژی در دسترس امروز بهره می‌گیرند.

مجموعه کتاب‌های دن براون درباره این شخصیت از سال ۲۰۰۰ با انتشار «فرشتگان و شیاطین» شروع شد و سه سال بعد «کد داوینچی» به بازار آمد.

جدیدترین کتاب دن براون از این مجموعه «دوزخ» بود که سال ۲۰۱۳ منتشر شد. ران هاوارد نسخه اقتباسی از این رمان را سال پیش منتشر کرد. وی پیشتر نسخه سینمایی «کد داوینچی» و«فرشتگان و شیاطین» را نیز ساخته بود. فیلم‌ها و کتاب‌های دن براون بسیار موفق بوده‌اند و تاکنون۲۰۰ میلیون نسخه از کتاب‌های وی در سراسر جهان به فروش رسیده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید