فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد

ارایه گزارش پلیس به مقام قضایی درباره حادثه اتوبوس دانشگاه آزاد/ عمدی‌بودن حادثه منتفی است

    کد خبر :456428

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام ارایه نظر و گزارش پلیس درباره حادثه اتوبوس دانشگاه آزاد به مقام قضایی، گفت: عمدی در این قضیه نبوده و بیشتر بی‌توجهی و سهل انگاری در این موضوع دخیل بوده است.

سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران و در حاشیه همایش فرماندهان نیروی انتظامی تهران بزرگ با اعلام تشکیل کارگروه کارشناسی پلیس در باره حادثه اتوبوس دانشگاه آزاد علوم تحقیقات افزود: درباره این حادثه آخرین نظر را به مقام قضایی دیروز اعلام کردیم ، در حقیقت سهم دانشگاه ، جاده، مسیر و پیمانکاران مشخص و تحویل مراجع قضایی داده شد و کار کارشناسی پلیس در این زمینه تمام شد.

رییس پلیس تهران اضافه کرد: عمدی در این قضیه نبوده و عمدی بودن منتفی است و بیشتر بی توجهی و سهل انگاری در این موضوع دخیل بوده است که مقام قضایی نتیجه نهایی را اعلام خواهند کرد.

وی تصریح کرد: در رابطه با بحث ایمنی باید پلیس نظر دهد یعنی پیشنهاد اینکه چه اقداماتی باید انجام شود تا مسیر رفت و آمد امن شود برعهده ماست امااقدامات را بایستی دستگاه های مربوطه مانند راهسازی و شهرداری انجام دهند.

رحیمی در پاسخ به این سوال که آیا پلیس به موضوع ایمنی دانشگاه علوم تحقیقات ورود داشته است یا خیر گفت:حتما بایستی بنا به درخواست وزارت علوم دانشگاه آزاد ومراجع ذی ربط، این درخواست از پلیس انجام شود که تاکنون هیچ درخواستی از پلیس در این زمینه نشده است و ما هم برابر قانون به این موضوع ورود نکردیم.
به گزارش ایسنا، رییس پلیس تهران درباره موضوع نداشتن معاینه فنی اتوبوس مذکور نیز اضافه کرد که پلیس هر خودرویی که فاقد معاینه فنی باشد را طبق روال در داخل شهر اعمال قانون می‌کند اما در داخل دانشگاه این امکان برای ما وجود ندارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید