اشیای پیرامونمان در «زندگی پنهان» جان می گیرند

    کد خبر :45610

ادریس ارمغانی کارگردان «زندگی پنهان» بیان کرد که در این مجموعه اشیا و وسایل پیرامون ما قصه اصلی را پیش می برند.

ادریس ارمغانی کارگردان عرصه انیمیشن در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: از حدود سه ماه پیش مشغول تولید مجموعه ای با عنوان «زندگی پنهان» هستیم که تاکنون حدود ۳۰ قسمت از آن با موضوعات مختلف تولید و در فضای مجازی منتشر شده است.

وی افزود: این مجموعه با تکنیک لایو اکشن ساخته می شود، یعنی تلفیقی از فیلم رئال و انیمیشن است و معمولا براساس موضوعات روز دست به تولید اثر می زنیم این را هم باید بگویم که زمان هر قسمت حدود ۹۰ ثانیه است.

ارمغانی بیان کرد: در نظر داریم قسمت هایی را هم به صورت تبلیغی برای نهادهای مختلف تولید کنیم البته بیشتر قسمت های این مجموعه درباره محیط زیست است، درباره نوع تصویرسازی این اثر هم باید بگویم که کاراکترهای اصلی «زندگی پنهان» اشیا و وسایل پیرامون ما هستند و درواقع ما به آنها جان بخشیده ایم و انسان ها کاراکترهای دوم این انیمیشن هستند و تنها قسمت هایی از آنها مانند دست یا پایشان در «زندگی پنهان» مشخص است.

این کارگردان در پایان اظهار کرد: بعضی قسمت های این مجموعه انیمیشن به صورت طنز و قسمت هایی به صورت جدی ساخته می شود و به صورتی است که همه گروه های سنی می توانند با آن ارتباط برقرار کنند.

سایر عوامل مجموعه «زندگی پنهان» عبارتند از تهیه کننده: استودیو انیمیشن پاج، کارگردان: ادریس ارمغانی، انیماتور: پیمان مسکرانیان، تصویربردار: مجتبی محمدی و طراح لوگو: بهزاد نوحسینی.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید