آنجلینا جولی برنامه کودک می‌سازد

    کد خبر :455985

برنامه ۱۰ قسمتی “دنیای ما” به تهیه‌کنندگی آنجلینا جولی ساخته می‌شود.

برنامه کودک “دنیای ما” در ۱۰ قسمت با تهیه‌کنندگی آنجلینا جولی و به سفارش بی‌بی‌سی برای گروه سنی ۷ تا ۱۲ سال ساخته می‌شود.

بنابر تحقیقات بی‌بی‌سی، بچه‌ها از سن ۷ سالگی از بخشی به نام اخبار آگاهی می‌یابند و در سن ۱۲ سالگی نیز بچه‌ها در ایالات متحده برای داشتن حساب شبکه‌های اجتماعی ثبت‌نام می‌کنند. از این رو زمان بین این دو گروه سنی معرف پنجره‌ای برای کودکان ارزش سوال پرسیدن و فرصتی برای گسترش تفکر حیاتی و مهم خواهد بود.

به نقل از هالیوود ریپورتر، “آنجلینا جولی” در همین باره می‌گوید: “هیچ وقت فرصتی پیش نیامد تا نسل بعدی را از اخبار عینی، بی طرفانه و توضیح واقعی رویدادها و مسائل تشکیل دهنده دنیای ما آگاه ساخت. امروزه کودکان در معرض بسیاری از نظرات و عقاید هستند اما لزوما به اطلاعاتی که مبتنی بر واقعیت بوده و قابل اطمینان باشند دسترسی ندارند. خوشحالم در برنامه‌ای باشم که آگاهی‌بخش و کمک‌کننده کودکان و نوجوانان از کشورهای مختلف در مورد اخبار بر مبنا و اساس بین‌المللی است.”

برنامه “دنیای ما” پروژه‌ای چندرسانه‌ای بوده که با عناصر صوتی‌تصویری و دیجیتال شامل برنامه‌ای هفتگی با زمان پخش نیم ساعته خواهد بود. بی‌بی‌سی قرار است ۱۰ قسمت از این برنامه را بصورت آزمایشی و با اجرای جولی آغاز کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید