بشار رسن در بین ستاره‌هایی که آماده درخشش در آسمان آسیا هستند

  • ورزشی
  • یکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ ۱۴:۲۳
    کد خبر :455850

یک سایت قطری از هافبک عراقی پرسپولیس به عنوان یکی از ستاره‌هایی یاد کرد که آماده درخشش در جام ملت‌های آسیا هستند.

سایت قطری «اِستاد الدوحه» در گزارشی با عنوان «ستاره‌هایی که آماده درخشش در آسمان آسیا هستند، بازیکنانی که تیم‌های‌شان در مرحله پایانی جام ملت‌ها روی آنها حساب باز کرده‌اند»، اقدام به معرفی بازیکنانی کرد که انتظار می‌رود در هفدهمین دوره جام ملت‌ها در امارات خوش بدرخشند. یکی از بازیکنانی که در این گزارش به نام آنها اشاره شده، بشار رسن، هافبک تیم ملی فوتبال عراق و پرسپولیس است.

در گزارش این سایت قطری آمده است: «پنج سال پیش بشار رسن به عراق برای کسب عنوان قهرمانی در مسابقات قهرمانی زیر 22 سال آسیا در کشور عمان کمک کرد. از آن زمان تا کنون این هافبک پیشرفت زیادی کرده و اکنون یکی از مهمترین بازیکنان تیم ملی فوتبال عراق به شمار می‌رود. بشار استعدادی ناب است و امسال برای پرسپولیس ایران بازی کرد، تیمی که موفق شد تا فینال لیگ قهرمانان آسیا پیشروی کند، جایی که مغلوب کاشیما آنتلرز شد و از قهرمانی بازماند. رسن با وجود اینکه 21 سال سن دارد، در دوران حرفه‌ای‌اش به دستاوردهای بزرگی رسیده است.»

به گزارش تسنیم، بشار رسن به همراه تیم ملی فوتبال عراق یکی از رقبای تیم ملی فوتبال کشورمان در گروه D جام ملت‌ها آسیا در کنار تیم‌های ویتنام و یمن است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید