فرش قرمز«جن زیبا» به هفته آینده موکول شد

    کد خبر :455770

مراسم افتتاحیه «جن زیبا» با جابه جایی زمان برگزاری و اکران عمومی آن به هفته آینده موکول شد.

مهرداد فرید؛ تهیه کننده فیلم سینمایی «جن زیبا» که قرار بود مراسم افتتاحیه این فیلم سینمایی، هفته گذشته با حضور بازیگر ترکیه ای در شهر تهران و تبریز برگزارشود،در ارتباط با آخرین وضعیت اکران این فیلم سینمایی در گفت و گو با خبرنگار «صبا» عنوان کرد: قرار بود سه شنبه ۲۷آذر ماه مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی «جن زیبا» با حضور نورگل یشیلجای در تهران و روز ۲۸آذر ماه در شهر تبریز برگزار شود، که به دلیل عدم دریافت مجوز های لازم در زمان مذکور، این مراسم به زمان دیگری موکول شد.

وی در ادامه افزود: درحال حاضر مجوزها آماده است و باتوجه به این که قرار بود ۴دی ماه فیلم در سینماها اکران شود به ۱۲دی ماه موکول شد و انشاالله چهارشنبه «جن زیبا» در سینماهای کشور به اکران عمومی خواهد رسید و هفته آینده نیز اکران ویژه و فرش قرمز فیلم با حضور بازیگران در تهران و تبریز برگزار خواهدشد.

فرید در خصوص زمان قطعی اکران ویژه این فیلم سینمایی افزود: زمان دقیق اکران ویژه «جن زیبا» در هفته آینده به اطلاع خواهد رسید و هفته آینده نورگل یشیلچای به ایران سفر خواهدکرد.

فیلم سینمایی جن زیبا به کارگردانی و فیلمبرداری بایرام فضلی و تهیه‌کنندگی مهرداد فرید با حضور نورگل یشیل چای، فرهاد اصلانی، محرم زینال زاده، لیلا زارع، لیلا موسوی، علی جعفری، میثم پویان‌فر و غزل فرید ساخته شده است.

این فیلم محصول مشترک ایران و ترکیه است و شرکت آلتینای ترکیه به عنوان سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده ترکیه‌ای در این فیلم حضور دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید