پیام خداحافظی بندپی از بهزیستی

    کد خبر :455527

رئیس سابق سازمان بهزیستی کشور در پیامی از همکاران خدوم سازمان بهزیستی در سراسر کشور خداحافظی کرد.

«انوشیروان محسنی بندپی» استاندار تهران و رئیس سابق سازمان بهزیستی کشور در پیامی از همکاران خدوم سازمان بهزیستی در سراسر کشور خداحافظی کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:
«سپاس خداوند منان را که قریب به چهار سال توفیق خدمت به معلولین، نیازمندان، اقشار آسیب پذیر و آسیب دیده جامعه و بهره مندی از همراهی و تعامل شما عزیزان را در سازمانی دانش محور و تخصصی به اینجانب عطا فرمود.بسیار خوشوقتم که اعلام نمایم در طول دوران خدمت دراین سازمان، در راستای ایفای وظیفه خطیرتحقق به زیستن و رفاه آحاد جامعه و نیز ارتقاء شاخصهای سلامت اجتماعی کشور، همواره از مشارکت آگاهانه و داوطلبانه ، احساس تعهد و مسئولیت اجتماعی شما همکاران محترم در سراسر کشوربرخوردار بوده ام .

به گزارش ایسنا، اینجانب با وقوف بر اهمیت کارکرد های موثر و کارآمد تقویت عزم ملی واعتماد به قابلیتها ، ظرفیتها ،مشارکت فعال و تعامل اثرگذار همکارانی توانا ، پویا و برخوردار از دانش و تخصص لازم ، در تثبیت و تحکیم اهداف متعالی سازمان و در جهت اقتدار ملی وپیشرفت و اعتلای زیر ساختهای توسعه، توفیقات سازمان را در کسب دستاوردهای ملی و کشوری ماحصل کار تیمی و جمعی شما همکاران محترم در سراسر کشور اعم از صف و ستاد می دانم . رجاء واثق دارم در طول این مدت همگی با اعتقادی راسخ و تعهدی قلبی، تمامی تلاش وکوشش خویش را مصروف بالندگی اهداف سازمان نمودیم.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل، سروران عزیز ، ضمن ابراز خرسندی و قدردانی از هم اندیشی، همدلی و همیاری شما، و با امید رسیدن به جامعه‌ای با نشاط، امیدوار ، روبه رشد و تاب آور، از مبدأ لایزال الهی، برای همه شما عزیزان، سلامتی، سعادت و موفقیت مسئلت می نمایم. به امید آنکه شاهد بالندگی و ارتقاء روز افزون سازمان بهزیستی کشور باشیم».

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید