واکنش محبی نیا، نماینده اصولگرا به شعار دانشجویان برای استعفای ولایتی: اگر استحقاق برکناری داشته باشد باید به آن رسیدگی شود

  • سیاسی
  • یکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ ۱۰:۱۳
    کد خبر :455418

جهانبخش محبی نیا، نماینده مجلس با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس دانشجویان در واحد علوم و تحقیقات، درباره درخواست دانشجویان برای استعفای ولایتی می گوید: هرکسی در این زمینه خطاکار است، صد در صد باید جوابگو باشد و اگر استحقاق برکناری داشته باشد باید به آن رسیدگی شود.

محبی نیا در گفت و گو با انتخاب، درباره حادثه واژگونی اتوبوس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد گفت: مملکت صاحب دارد و حتما به خواسته خانواده های داغدار این حادثه رسیدگی می شود و بدون شک حق با آنهاست. در این اوضاع باید نسبت به رضایت انها تصمیم بگیریم و اقدام کنیم.

نماینده میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب درباره مباحثی که پیرامون استعفای علی اکبر ولایتی از سمت خود در دانشگاه آزاد مطرح شده، گفت: هرکسی در این زمینه خطاکار است، صد در صد باید جوابگو باشد و اگر استحقاق برکناری داشته باشد باید به آن رسیدگی شود.

محبی نیا درباره انفعال فراکسیون امید در خصوص این حادثه نیز اظهار داشت: انفعال و کاسب کاری فراکسیون ها تنها متوجه امید نیست. متاسفانه ما در تمام زمینه ها خود به خود کوتاه می آییم و در بعضی موارد، بیش از حد داغ می شویم و به گفته یکی از نمایندگان دوره اول مجلس خودمان و مملکت را به آتش می کشیم.

او با بیان اینکه اوضاع و احوال فعلی فراکسیون ها همین است، گفت: در آینده، قطعا یک دوره رویگردانی مردم از سیاست را خواهیم دید. به طوری که مردم اقبالی به سیاستمداران نشان نخواهند داد که این موضوع، به نفع کشور نیست.

محبی نیا ادامه داد: این آشفتگی آینده سیاست را تهدید می کند؛ در چنین شرایطی افرادی بر مرکب قدرت سوار خواهند شد که سخنران های خوبی باشند و با هیجانات مردم بازی و راه بر بی قراری های مردم باز کنند.

این نماینده مجلس افزود: نخبگان باید بدانند حوادث اخیر اخطاری برای آنان است . به حوادث گذرا نگاه نکنند چراکه جمع این حوادث باید ما را به تامل وادارد و باید بدانیم در آینده دچار اشفتگی می شویم.

محبی نیا با اشاره به دیدار برخی مسئولین با خانواده های داغدار حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد اظهار داشت: اگر مسئولین و نماینده ها خالصانه به دیدار خانواده ها بروند، ایرادی ندارد؛ اما برخی سرکشی های مسئولین را ناشیانه و ناشی از سیاست زدگی می دانم که آثاری منفی دارد وگرنه اگر مردم شرمندگی مسئولین را ببینند قطعا آبی بر روی آتش آنها خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید