یوونتوس با کسب هفدهمین برد به تعطیلات زمستانی رفت

    کد خبر :455188

بانوی پیر با یک پیروزی خانگی هفته پایانی نیم فصل نخست سری A حاشیه امنیتش در صدر جدول رده‌بندی را افزایش داد.

در نخستین دیدار از هفته نوزدهم سری A ایتالیا، هفته پایانی نیم فصل نخست این رقابت، تیم فوتبال یوونتوس امروز (شنبه) موفق شد میهمانش سامپدوریا را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

در این بازی یوونتوس خیلی زود و در دقیقه دوم با گلزنی کریستیانو رونالدو پیش افتاد. در دقیقه 33 داور برخورد توپ با دست امره جان در محوطه جریمه تیم میهمان را با استفاده از کمک داور ویدئویی (VAR) پنالتی تشخیص داد و به این ترتیب فرصتی برای فابیو کوالیارلا فراهم شد تا از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به تیم سابقش بزند. مشابه همین اتفاق در دقیقه 65 بازی تکرار شد و این بار داور برخورد توپ با دست بازیکن سامپدوریا را پنالتی تشخیص داد. به این ترتیب رونالدو از روی نقطه پنالتی برای دومین بار بانوی پیر را پیش انداخت. در وقت‌های تلف شده سامپدوریا موفق گلزنی شد اما داور پس از صحبت در گوشی همراهش تصمیم گرفت بار دیگر از کمک داور ویدئویی استفاده کند و بدین ترتیب گل دوم میهمان را آفساید تشخیص داد تا یوونتوس با پیروزی به تعطیلات برود.

یوونتوس با این گل هفدهمین پیروزی‌اش در این فصل سری A را کسب کرد و فاصله‌اش با ناپولی رده دومی را موقتاً به 12 امتیاز افزایش داد.

در این بازی دو رکورد هم توسط رونالدو به ثبت رسید. او با دو گلی که در این بازی زد، ضمن صعود به صدر جدول رده‌بندی برترین گلزنان این فصل کالچو، یکصدومین گل تیمش در تمامی رقابت‌های سال 2018 را به ثبت رساند. رونالدو که در این فصل لیگ ایتالیا 14 گل زده است، همچنین به بهترین مهاجم پرتغالی تاریخ یووه تبدیل شد. پیش از او روی باروش با 12 گلی که در فصل 1988-89 زده بود بهترین مهاجم پرتغالی یوونتوس بود. با این حال هنوز عنوان بهترین گلزن پرتغالی تاریخ سری A به روی کاستا، ستاره سابق میلان تعلق دارد که در دوران حضورش در این تیم و فیورنتینا مجموعاً 50 گل زده است.

امروز 9 بازی دیگر در هفته پایانی نیم فصل نخست سری A برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

کیه‌وو – فروزینونه 17:30 (به وقت تهران)
امپولی – اینتر 17:30
جنوا – فیورنتینا 17:30
لاتزیو – تورینو 17:30
پارما – رم 17:30
ساسولو – آتالانتا 17:30
اودینزه – اودینزه 17:30
ناپولی – بولونیا 20:30
میلان – اسپال 23

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید