واکنش سردار کارگر به ادعای محسن رضایی: او حتما چنین نظری ندارد، عملیات کربلای ۴ لو رفته بود

    کد خبر :455047

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به توئیت اخیر محسن رضایی درباره عملیات کربلای ۴ گفت: متاسفانه از توئیت سرلشکر رضایی در خصوص این عملیات سوء برداشت شده است.

سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حاشیه نشست شورای هماهنگی و پشتیبانی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گفت‌وگو با دفاع پرس، در پاسخ به اینکه نظر شما درباره اینکه گفته می‌شود عملیات کربلای ۴ عملیات فریب بوده است، چیست؟ اظهار داشت: بله، ما عملیات لو رفته کربلای ۴ را به یک عملیات فریب برای ارتش عراق تبدیل کردیم و ۱۰ روز بعد در همان نقطه در حالی که نیروهای رژیم بعثی به مرخصی رفته بودند، عملیات کربلای ۵ را با موفقیت انجام دادیم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که محسن رضایی فرمانده اسبق سپاه پاسداران گفته که این عملیات از آغاز یک عملیات فریب بوده است؛ نظر شما در این‌خصوص چیست، عنوان کرد: نه، حتما ایشان چنین نظری ندارند و معتقدند که عملیات لو رفته کربلای ۴ به عملیات فریب تبدیل شده است.

سردار کارگر در پاسخ به این سوال که نظر شما در خصوص انتشار مطلبی از سوی سرلشکر رضایی در صفحه توئیت‌شان که نوشته اند عملیات کربلای ۴ نوعی عملیات فریب بوده است، چیست؟ گفت: نه، از جمله ایشان سوء برداشت شده است. ایشان چنین اعتقادی ندارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید