بدهی آمریکا به ۲۱.۸ تریلیون دلار رسید

    کد خبر :454804

داده‌های جدید وزارت خزانه‌داری آمریکا نشان می‌دهد که بدهی آمریکایی‌ها در یک سال گذشته ۱.۳۷ تریلیون دلار افزایش یافته است.

به گزارش بازتاب به نقل از راشاتودی، داده‌های جدید وزارت خزانه‌داری آمریکا نشان می‌دهد که بدهی آمریکایی‌ها در یک سال گذشته ۱.۳۷ تریلیون دلار افزایش یافته است.

بدهی ملی آمریکا در ۲۰ دسامبر ۲۰۱۸ به ۲۱ تریلیون و ۸۶۳ میلیارد و ۶۳۵ میلیون و ۱۷۶هزار و ۷۲۴ دلار ( ۲۱۸۶۳۶۳۵۱۷۶۷۲۴.۱۲) رسید درحالی که در ۲۵ دسامبر ۲۰۱۷ برابر با ۲۰ تریلیون و ۴۹۲ میلیارد و ۸۷۴ میلیون و ۴۹۲ هزار و ۲۸۲ دلار (۲۰۴۹۲۸۷۴۴۹۲۲۸۲.۵۸) بوده است.

طبق آمار اداره سرشماری وابسته به وزارت تجارت آمریکا، در ماه دسامبر، جمعیت آمریکا ۳۲۸میلیون و ۸۲هزار و ۳۸۶ نفر بوده است.

طبق محاسبات اولیه به ازای هر فرد آمریکایی، بدهی کریسمس تا کریسمس او ۴۱۷۸.۱۰ دلار افزایش یافته است. طبق تخمین اداره سرشماری، در سال ۲۰۱۸، حدود ۱۲۷میلیون و ۵۸۶هزار خانوار در این کشور وجود داشته است که این به معنای آن است که هر خانواده آمریکایی به طور متوسط ۱۰۷۴۳.۸۲ دلار بدهی دارد.

به علاوه از پایان سال مالی قبلی تا ۲۰ دسامبر، دولت فدرال ۳۴۰ میلیارد دلار به بدهی خزانه این کشور افزود. این به معنای آن است که بدهی آمریکا روزانه ۳.۸ میلیارد دلار افزایش یافته یا به تعبیری، ۴۴۰۰۰ دلار در ثانیه بیشتر شده است.

در آینده نزدیک انتظار می‌رود بدهی آمریکا به رقم ۲۲ تریلیون دلار برسد و هزینه‌کردهای مداوم دولت، آن را ظرف یک دهه به ۳۳ تریلیون دلار خواهد رساند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید