استقلال حاشیه‌های زیادی دارد

    کد خبر :454600

مربی سابق استقلال خوزستان گفت: این تیم حاشیه‌های بسیاری زیادی دارد که من تمایل ندارم با صحبت کردن در این باره به آن دامن بزنم.

داریوش یزدی در گفتگو بامهر در خصوص تیم ملی و شرایط آن اظهار داشت: باتوجه به این که کی‌روش هفت هشت سالی از حضورش در ایران می‌گذرد و معمولا همه خواسته‌هایش اجرایی شده است، انتظاری به جز قهرمانی از او نداریم و این تیم باید قهرمان شود تا بتوان گفت در جام ملتها نتیجه گرفته است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: در این دوره جام ملتها تیم های ایران، استرالیا، ژاپن و کره مدعیان اصلی قهرمانی هستند. اما از تیم‌های عربستان، عراق، امارات و قطر هم نمی‌توان به راحتی گذشت. بعید است قهرمان، تیمی به جز اینهایی باشد که ذکر کردم.

وی افزود: تیم ملی ایران ثبات خوبی از نظر کادر فنی و بازیکن در سالهای اخیر داشته و تغییرات فنی هم با شیب ملایمی ایجاد شده است. همه خواسته های کی‌روش هم عملی شده و ایشون هم مربی بزرگی هستند که انگیزه و تجربه فراوانی دارند. پس شرایط برای قهرمانی آماده است و تنها قهرمانی به منزله موفقیت این تیم محسوب می شود.

سرمربی پیشین استقلال خوزستان در خصوص علل و نحوه جدایی اش از این تیم بیان داشت: استقلال خوزستان حواشی زیادی دارد و من دوست ندارم با صحبت کردن در این خصوص به حواشی آن دامن بزنم. من مربی این تیم بودم و نباید بعد از جدایی‌ام از آن برایش عامل حاشیه شوم.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید