چشمی: پتانسیل قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را داریم

    کد خبر :454307

هافبک تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه بعضی انتقادات از این تیم عجیب است، گفت: این پتانسیل را داریم که در جام ملت‌های آسیا هم قهرمان شویم ولی کار سخت است.

به گزارش مهر از قطر، روزبه چشمی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال گفت: اردوی خوبی در قطر داشتیم. در چند روز باقی مانده تمرینات را محکم پیگیری می کنیم تا جام ملت ها را با آمادگی کامل شروع کنیم.

وی در خصوص درخواست کی روش برای همدلی مردم در آستانه جام ملت ها و ادامه بعضی از انتقادات، یادآور شد: این، تیم ملی کشورمان است. اگر تیم نتیجه نگیرد برای هیچکس نفعی ندارد. فقط در کشورمان این اتفاق می افتد که انتقاد می کنند و می خواهند تیم ملی کشورشان نتیجه نگیرد. این خیلی عجیب است. همه دعا کنند چون تیم ملی اگر نتیجه بگیرد برای کل کشور خوب است.

هافبک تیم ملی فوتبال درباره اینکه آیا در آستانه جام ملت ها در این تیم کمبودی احساس می شود؟ گفت: یکسری کمبودها از قبل از جام جهانی بوده است. روزی که به قطر می آمدیم گفتیم همه چیز را کنار گذاشته ایم و تلاش می کنیم تا نتیجه بگیریم. بعدا می شود راجع به این مسائل صحبت کرد.

چشمی در خصوص انتظارات از تیم ملی برای قهرمانی در جام ملت های آسیا اظهار کرد: تیم ما پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارند ولی این کار، راحت نیست. اگر راحت بود که در چند سال گذشته قهرمان می شدیم. با اتفاقاتی که در جام جهانی افتاد، همه روی تیم ملی حساب ویژه ای بازی می کند. ایران در کنار ژاپن، کره جنوبی و استرالیا شانس قهرمانی دارد.

وی درباره انتقالش به پست هافبک دفاعی با مصدومیت سعید عزت اللهی و انتقاداتی که از حضورش در پست دفاع می شد، گفت: این نظر سرمربی تیم ملی است. قبلا هم در این پست بازی کرده بودم. امیدوارم بتوانم ذره ای به تیم ملی کمک کنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید