مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور:

وزیر کشور با پرواز عمومی به بوشهر سفر کرده است

    کد خبر :454105

مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، ادعای چند کانال مجازی درباره نحوه سفر وزیر کشور به استان بوشهر را تکذیب و تاکید کرد که وی با پرواز عمومی به این استان سفر کرده و معطلی برای سایر مسافران ایجاد نشده است.

مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور اعلام کرد:« به دنبال انتشار مطلبی کذب در برخی کانال‌ها و بازنشر آن در رسانه‌های ضد انقلاب و معاند با ادعای به کلی خلاف واقع در مورد نحوه سفر وزیر کشور به استان بوشهر به آگاهی هموطنان عزیز و آگاه می‌رساند، وزیر کشور در ادامه سفرهای استانی، به منظور بررسی وضعیت اقتصادی، اجتماعی، عمرانی و امنیتی استان بوشهر و شرکت در ستاد اقتصاد مقاومتی و بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های گردشگری توسعه محور این استان، با استفاده از پرواز عمومی شرکت هواپیمایی قشم ایر به بوشهر سفر کرد و به هنگام ورود به استان نیز با تشریفات معمول و ساده از ایشان استقبال شد.
همچنین بر خلاف آنچه ادعا شده، از ابتدای سفر تا انتهای سفر، مسافرین محترم پرواز با هیچگونه مزاحمت، معطلی و یا تاخیر در پرواز یا جابجایی به دلیل حضور وزیر کشور مواجه نشدند.
به گزارش ایسنا، همچنان که تصاویر منتشر شده در رسانه‌ها از ورود ایشان به فرودگاه بوشهر نشان می‌دهد که پرواز عمومی بوده و هیچگونه تشریفاتی در کار نبوده و مسافران هم به طور عادی در حال خروج از هواپیما هستند.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید