گراز وحشی جنگل‌های آمریکا معرفی شد!

    کد خبر :453940

جیپ رانگلر به تنهایی در مدل‌های استاندارد مسیرهای ناهموار را به خوبی طی می کند، اما در رابطه با نسخه شش چرخ رانگلر با موتور هلکت چه فکری می کنید؟.

همه ما به خوبی با محصولات جیپ و به خصوص مدل گردن کلفت این کمپانی یعنی رانگلر آشنا هستیم، خودرویی شاسی بلند آفرودی که کم پیش می‌آید مسیری باشد و این خودرو با قدرت بالا و سیستم انتقال قدرت حرفه‌ای آن نتواند از آن عبور کند. البته چیزهایی که گفتیم مربوط به نسخه چهارچرخ جیپ رانگلر بود، ولی وقتی دو چرخ دیگر به مجموعه چرخ‌های خودرو اضاف شود و سیستم انتقال و تعلیقی بهتر هم بر روی خودرو سوار شود، دیگر مسیری نیست که جلودار این خودروی آمریکایی هیولا باشد. بویژه پیشرانه قدرتمند خانوده “هلکت” که با نصب آن بر روی این جیپ سرکش شش چرخ غول پیکر می‌تواند چه از لحاظ عملکرد و چه از نظر فنی شگفتی ساز باشد.

اگر ظاهری بر روی خودرو بحث کنیم، می‌توانیم بگوییم که در جلو اتومبیل جلوپنجره خودرو تغییر یافته و قسمت فوقانی آن کمی برجسته قالب گیری شده که چهره‌ای خشن‌تر را از رانگلر به نمایش گذاشته و توسط یک سپر فولادی بزرگ با گاردهای جوش شده به آن و مجهز به بکسلی قدرتمند، محافظت شده‌اند. در ابتدا و انتهای سقف اتومبیل هم چراغ های روشنایی قدرتمند نصب شده که در شرایط ضروری یک میدان دید بسیار وسیع برای راننده خواهد داشت.

همانطور که گفتیم، علاوه بر نصب یک محور اضافه در قسمت عقب اتومبیل، از پیشرانه 6.2 لیتری هشت سیلندر قدرتمند هلکت برای تولید نیرو محرکه استفاده شده است که خروجی قدرت آن برابر با 707 اسب بخار خواهد بود و می تواند نیروی کافی برای عبور از هر مسیری فراهم کند، هرچند برای خرید این اتومبیل به تعداد بسیار محدود 5 دستگاهی برچسب قیمت بسیار بالای 289 هزار و 900 در نظر گرفته شده است که با صرف این هزینه می‌توان از لذت و هیجان آفرود فاصله گرفت و یک خودروی شاسی بلند لوکس خریداری کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید