خبر حمایت آیت الله هاشمی شاهرودی از داوطلب خاص تکذیب شد

  • سیاسی
  • یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۵:۰۱

دفتر آیت الله هاشمی شاهرودی با انتشار اطلاعیه ای، حمایت وی در جلسات شورای نگهبان از یک داوطلب بخصوص و همچنین ارسال درخواست به رهبر معظم انقلاب برای حکم حکومتی در تایید صلاحیت آن داوطلب را تکذیب کرد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: در عصر ارتباطات و رسانه، و در سایه توسعه فراگیر شبکه های اجتماعی و حجم گسترده و سرعت بالای انتقال اطلاعات، یکی از مهمترین مخاطراتی که فضای افکار عمومی، جامعه را تهدید می کند رشد و گسترش پدیده شوم شایعه است.
در این اطلاعیه تصریح شده است: دفتر حضرت آیت الله العظمی هاشمی شاهرودی (دام ظله) حمایت معظم له در جلسات شورای نگهبان از یک کاندیدای بخصوص و همچنین ارسال نامه به مقام معظم رهبری و درخواست حکم حکومتی در تأیید صلاحیت کاندیدای بخصوص را تکذیب می کند.
دفتر آیت الله هاشمی شاهرودی افزوده است: این دست شایعات کذب و خلاف واقع، ابزار ناکارآمد دشمن برای کمرنگ کردن قدرت نمایی انقلاب اسلامی در مردم سالاری دینی و مشارکت حداکثری ملت بزرگ ایران در انتخابات پیش رو قلمداد می شود که با هوشیاری مردم، تعهد و تقوای رسانه ای و خبری همه اهالی ارجمند رسانه به نتیجه نخواهد رسید و ایران عزیز در این آزمون بزرگ نیز سرافراز و پر افتخار، برگ زرین دیگری بر دفتر شکوه و عظمت خود خواهد افزود.
به گزارش ایرنا پیشتر شایعاتی مبنی بر رای مثبت و دفاع آیت الله شاهرودی در شورای نگهبان از احراز صلاحیت یکی از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری منتشر شده بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید