ترامپ باردیگر دموکرات‌ها را مسئول تعطیلی دولت آمریکا اعلام کرد

    کد خبر :453615

رئیس جمهوری آمریکا پس از بازگشت از عراق و آلمان اعلام کرد: آیا دموکرات ها می دانند بسیاری از افرادی که در این چند روز تعطیلیِ دولت حقوق نگرفته اند، دموکرات هستند؟

به گزارش مهر، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در پیامی توئیتری اعلام کرد: هم اکنون از دیدار با نظامیان کشورمان در عراق و آلمان بازگشته ام.

رئیس جمهوری آمریکا در ادامه نوشت: یک چیز قطعی است؛ مردمی باورنکردنی به عنوان نمایندگان کشورمان داریم؛ اینها کسانی هستند که می دانند چگونه باید پیروز شد.

دونالد ترامپ در ادامه تأکید کرد: دموکرات ها بالاخره باید متوجه شوند که الزاماً به امنیت مرزی و دیوار در مرزهای جنوبی خود نیاز داریم. باید از مواد مخدر جلوگیری کنیم. … آیا دموکرات ها می دانند که بسیاری از افرادی که در این چند روز تعطیلی دولت حقوق نگرفته اند، دموکرات هستند؟

این درحالی است که رئیس جمهوری آمریکا در حاشیه سفر از پیش اعلام نشده خود به عراق گفته بود: رقبای سیاسی من به دلیل مخالفت با پیشنهادات من، بودجه تکمیل دیوار مرزی (با مکزیک) را مسدود کرده اند. تا زمان تامین بودجه دیوار مرزی با مکزیک توسط کنگره برای تعطیلی دولت آمادگی دارم. دموکرات ها چون من این موضوع را می خواهم؛ با آن مخالفت می کنند. حدس می زنم راه حل این مشکل را بدانم!

گفتنی است، به دنبال عدم توافق دموکرات ها با تخصیص بودجه حدود ۶ میلیارد دلاری ساخت دیوار در مرز آمریکا و مکزیک، بخش هایی از دولت آمریکا تعطیل شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید