فرمانده مرزبانی ناجا عنوان کرد

لزوم تقویت طرح ریزی و برآورد عملیاتی در مرزها

    کد خبر :453454

فرمانده مرزبانی ناجا با تأکید بر لزوم تقویت طرح ریزی و برآوردهای عملیاتی در مرزها، گفت: فرماندهان در برخورد با کارکنان رفتار “پدرانه” داشته باشند.

سردار قاسم رضایی در دوره عالی عملیات مرزی فرماندهان پاسگاه‌های مرزی سراسر کشور با تأکید بر لزوم برگزاری دوره‌های عالی مدیریتی، اظهار کرد: لجمن مدیریت مرزها در مرزبانی، پاسگاه‌های مرزی هستند که برگزاری دوره‌های عالی طی چند سال گذشته، در دستور کار مرزبانی قرار گرفته است.

وی افزود: مرزبانی؛ رده مقدم نیروهای مسلح است و پاسگاه‌های مرزی سنگر دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که با توجه به اهمیت مراقبت از مرزها، اجرای مأموریت‌ها باید نظامی، دفاعی، امنیتی، انتظامی و اجتماعی باشد.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به تهدیدات موجود در مرزها، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که تهدیدات برون مرزی دارد که این تهدیدات با تدابیر داهیانه و حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و هوشیاری نیروهای مسلح به ویژه مرزبانان خنثی شده و دشمنان نظام و انقلاب همواره در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام می مانند.

سردار رضایی در بخش دیگری با تاکید بر اینکه طرح ریزی و برآورد عملیاتی در مناطق مرزی باید افزایش پیدا کند تا بتوانیم بر تحرکات دشمن اشراف داشته باشیم و مقتدرانه در مقابل آنها ایستادگی کنیم، اظهار کرد: باید در کنار ارتقاء مهارت‌های علمی و عملی، به حفظ روحیه انقلابی، جهادی و ایثارگری توجه ویژه شود.

وی در ادامه با قدردانی از تلاش‌های دانشکده علوم و فنون مرزی دانشگاه علوم انتظامی امین، افزود: هدف از برگزاری دوره‌های مدیریتی، غنی کردن فرماندهان است تا بتوانند بر ضعف‌ها غلبه کنند.

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش سایت پلیس، سردار رضایی در خاتمه خطاب به فرماندهان مرزبانی خاطرنشان کرد: منش پدرانه در رفتار با کارکنان را نصب العین خود قرار داده و برای آنها الگو باشید تا با تقویت حس تعامل و تعهد ، امور و مأموریت‌ها بهتر پیش رود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید